בית"ר ירושלים השלימה הלילה (שני) את החיזוק הישראלי המשמעותי שלה הקיץ, כשהחתימה את גיל כהן לשלוש עונות, כפי שנחשף לראשונה ב-ynet.
כהן סגר את תנאיו לשלוש שנים, אחרי פגישה שערכו אמש הבעלים ברק אברמוב והמנכ"ל כפיר אדרי יחד עם הפטרון של אשדוד ג'קי בן-זקן. על פי הסיכום בין הצדדים בית"ר תשלם 400 אלף דולר בעבור 70 אחוז מכרטיסו של כהן, ואשדוד תמשיך להחזיק ב-30 הנותרים. כהן צפוי להשתכר בבירה כ-100 אלף דולר נטו לעונה.
1 צפייה בגלריה
גיל כהן
גיל כהן
המעבר הושלם. כהן
(צילום: עוז מועלם)
כהן (23), שיכול גם לשחק כמגן, גדל במחלקת הנוער של מ.ס אשדוד, ערך בכורה בבוגרים כבר ב-2018, ולאחר מכן הפך לקפטן של הקבוצה. הוא גם היה קפטן הנבחרת הצעירה באליפות אירופה שנערכה בקיץ הקודם, במסגרתה הגיעו הכחולים-לבנים לחצי הגמר, מה שהעניק להם את הכרטיס למשחקים האולימפיים. בפריז הוא לא ישחק, משום שלא נבחר להיות אחד משלושת חריגי הגיל בסגל של גיא לוזון (שאר הסגל מורכב משחקנים עד גיל 23).
בבית"ר ירושלים החליטו לוותר על חלוץ מכבי ת"א, יונתן כהן, גם מתוך האמונה ברכש החדש סילבה קאני שיאייש את ההתקפה לצד טימוטי מוזי. למעט נדב נידם, נראה כי הקבוצה לא תבצע החתמה ישראלית משמעותית נוספת, כשאייל גולסה או אביב אברהם ככל הנראה לא ייצטרפו, והקישור של הקבוצה יכלול בין היתר את איסמעיליה סורו ודור מיכה.
בבית"ר רוצים להחתים שלושה זרים חדשים, כשהראשון שיצורף צפוי להיות בלם, ולאחר מכן יצורפו עוד שניים לחלק ההתקפי, כולל כנף שיוכל לשחק גם כחלוץ לצד פרד פרידיי. מאחר וירדן שועה לא קיבל שום הצעה עד כה, נראה כי הוא יישאר במועדון לעונה נוספת, יחד עם עדי יונה.