אחד מהשחקנים המרכזיים של בית"ר ירושלים בעונה שעברה, יון ניקואלסקו, נחת היום (ראשון) בהולנד לקראת החתימה שלו בהירנביין, שתשלם על החלוץ המולדובי 1.3 מיליון אירו. הקבוצה הסלובקית דונאיסקה סטרדה תקבל 20 אחוז מהסכום, כך שלבית"ר יישארו כמיליון אירו.
בעונה שעברה, הראשונה שלו בבית"ר ירושלים, כבש ניקולאסקו 15 שערים והוסיף שישה בישולים והפך לאחד משחקני הרכש המפתיעים בליגת העל. ביוני הוא כבש צמד בניצחון של מולדובה על פולין 2:3, ובכך שיפר את מאזנו ל-12 שערים במדי נבחרתו והפך למלך השערים שלה בכל הזמנים, לאחר שעקף את מאמנו סרגיי קלשצ’נקו, אקס מכבי חיפה, הפועל ת”א, בית”ר ירושלים ובני יהודה.
1 צפייה בגלריה
יון ניקולאסקו
יון ניקולאסקו
נפרד אחרי עונה אחת. ניקולאסקו
(צילום: עוז מועלם)
בבית"ר רוצים להתחזק כעת בקשר אחורי זר, וטרם הרימו ידייים בגזרת איסמעיליה סורו, שכבר הגיע להבנות עם הקוצה אולם הוא מחוייב לארוקה הפורטוגלית, שבעונה החולפת השאילה אותו מסלטיק הסקוטית. בכל מקרה במועדון בוחנים אופציות נוספות.
בקבוצה מאמינים כי כבר במהלך השבוע הקרוב יחתום ירדן שועה על הארכת חוזהו בקבוצה, כפי שפורסם לראשונה ב-ynet. זאת לאחר שהוכנס להסכם בין הצדדים סעיף שחרור ושדרוג משמעותי בשכרו. שועה, שסיים את העונה שעברה עם 16 בישולים ושלושה שערים, טרם קיבל הצעה, ואחרי שיחה עם הבעלים ברק אברמוב הוא צפוי לחתום על חוזה לשנתיים, כלומר הארכת חוזהו בעונה אחת נוספת. השחקן שמרוויח כ-65 אלף שקל נטו לחודש, ירוויח לאחר חידוש החוזה כ-90 אלף שקל.