אחרי שנחת אתמול (ראשון) ביוון על מנת לחתום באופי כרתים, דן גלזר עבר היום בדיקות רפואיות בקבוצה וחתם על חוזה לשנתיים. הקשר האחורי שלא היה מרוצה ממעמדו במכבי ת"א, יעבור בחינם לקבוצה שמדורגת כרגע במקום השני בליגה היוונית, כשהצהובים יקבלו 30 אחוז ממכירה עתידית של הקשר.
מאז שרובי קין מונה למאמן בקיץ האחרון מעמדו של גלזר בן ה-27 נפגע. הוא לא שותף באף משחק במוקדמות הקונפרנס-ליג, עלה כמחליף ל-12 דקות במחזור הראשון מול מ.ס אשדוד, ובמשחק האחרון נגד הפועל חדרה לא נכלל בסגל.
1 צפייה בגלריה
שחקן מכבי ת"א דן גלזר
שחקן מכבי ת"א דן גלזר
חתם לשנתיים. גלזר
(צילום: עוז מועלם)
גלזר גדל במכבי ת"א ובקיץ 2018 שב למועדון אחרי תקופת השאלות, ותפס בהדרגה מקום בהרכב. בעונת 2019/20 נבחר לשחקן העונה אחרי אליפות שנייה ברציפות עם הצהובים. בעונה לאחר מכן זכה איתם גם בגביע המדינה. ב-194 הופעות במדי מכבי ת"א בכל המסגרות כבש גלזר שני שערים ובישל עוד שישה, כאשר בנבחרת ערך 17 הופעות.
אופי כרתים התחילה את העונה הנוכחית עם צבירת שש נקודות בשלושה משחקים, שמציבים אותה כאמור במקום השני. את העונה שעברה היא סיימה במקום השביעי, הראשון בפלייאוף התחתון.
"תודה לך מכבי ת"א שלימדת אותי מה זה כדורגל", כתב השחקן בעמוד האינסטגרם שלו. "תודה על הכלים והערכים. תודה על הרגעים היפים. וגם על הקשים. תודה שהייתם בית עבורי. תודה על הכל. אני זוכר כל רגע, מהאימון הראשון שלי במגרש המכביה בגיל 6 , דרך ההתרגשות המטורפת בהופעת הבכורה בבוגרים, השמחה המטורפת והסיפוק באליפויות והגביעים, וההצלחות באירופה. אני מאושר שהגשמתי את החלום שלי.
"זכיתי לשחק 20 שנה במועדון שעליו גדלתי", המשיך הקשר. "20 שנה שנתתי עבורו את כל כולי. אני נולדתי מכביסט אבל בכל שנותי במכבי אני למדתי שמכבי זה לא רק כדורגל - מכבי זו דרך חיים. קשה לי מאוד לעזוב בית אבל מרגיש שזה הדבר הנכון. מבטיח לכם שאהיה האוהד הכי טוב שלכם ואגיע בסוף שנה לחגוג עם הצלחת".
פורסם לראשונה: 14:22, 11.09.23