בחר בירוק. שחקן נבחרת ישראל, גדי קינדה, סיכם את תנאיו במכבי חיפה ל-3.5 שנים - כך הודיעה הערב (חמישי) הקבוצה. השחקן יינחת בישראל בשבוע הבא לבדיקות הרפואיות ויצטרף לאימונים.
קינדה העדיף את מכבי חיפה על-פני מכבי ת"א, שגם כן הייתה מעוניינת בו. הוא ישתכר כ-350 אלף אירו לעונה אצל הירוקים, יגיע, כאמור, בימים הקרובים לישראל, ייפגש עם נשיא המועדון יעקב שחר ויחתום רשמית על החוזה.
2 צפייה בגלריה
גדי קינדה
גדי קינדה
בדרך לחיפה. קינדה
(צילום: AP Photo/Charlie Riedel)
קינדה (29), כזכור, נמכר מבית”ר ירושלים לקנזס סיטי בינואר 2020 תמורת 3.7 מיליון אירו. מאז, הקשר רשם 80 הופעות בקבוצה מה-MLS, בהן כבש 16 שערים והוסיף 17 בישולים.
לא רק קינדה צפוי לשחק בקרוב בסמי עופר. גם שחקן הכנף הרוסי דניל לסובוי נחת שלשום בישראל על מנת לחתום. שני מכשולים עיקריים עומדים בפני השלמת העסקה: הראשון, שמכבי חיפה תצליח לרשום אותו כישראלי, והשני הוא העברת הכסף לדינמו מוסקבה. כרגע בלתי אפשר לשלם לה עקב האמברגו שמוטל על רוסיה.
2 צפייה בגלריה
קינדה
קינדה
מכבי חיפה ניצחה את מכבי ת"א במרוץ. קינדה
(צילום: REUTERS/Albert Gea)
לסובוי בן ה-25 הגיע לישראל עם מסמכים שיאפשרו לו להתחיל בתהליך שיאפשר לו להירשם כישראלי (יש לו שורשים יהודיים). מכבי חיפה סיכמה על פרטי העברתו מול דינמו מוסקבה, אבל בשל האמברגו על רוסיה - יהיה לה קשה למצוא דרך לשלם עליו את דמי ההעברה. אם הכל יעבור בשלום, הוא יעבור בדיקות רפואיות ויחתום במועדון הירוק.