עכשיו זה רשמי: השוער הקרואטי, סימון סלוגה, חתם היום (חמישי) במכבי ת"א עד לסוף העונה, לאחר שהשלים בהצלחה את הבדיקות הרפואיות.
בעקבות הפציעה הקשה של השוער השני אופק מליקה, שצפוי להיעדר במשך מספר חודשים, מכבי ת"א החליטה לעבות את הסגל. סלוגה אמר לאתר הרשמי: "אני מאושר וגאה להצטרף ולהיות חלק מהמועדון הגדול בישראל. המטרה שלי היא לעבוד קשה ולעזור לקבוצה להשיג את המטרות שלה".
1 צפייה בגלריה
הזר השישי. סלוגה
הזר השישי. סלוגה
הזר השישי. סלוגה
(צילום: האתר הרשמי של מכבי ת"א)
סלוגה (31) עשה את צעדיו הראשונים במחלקת הנוער של עיר הולדתו, רייקה. בהמשך עבר ליובנטוס ולוורונה, לפני שחזר לארצו ושיחק כמושאל בפוראץ ולוקומוטיבה זאגרב. במדי רייקה רשם סלוגה 86 הופעות בכל המסגרות וזכה בגביע הקרואטי בעונת 2018/19.
לוטון טאון שהייתה בליגת המשנה האנגלית רכשה את סלוגה ב-2019 ובמדיה ערך 94 הופעות בכל המסגרות. בינואר 2022 נרכש סלוגה על ידי לודוגורץ הבולגרית, במדיה שיחק 39 פעמים ועמה זכה ב-3 אליפויות, גביע וסופר קאפ. סלוגה גם ערך 3 הופעות במדי הנבחרת הבוגרת של קרואטיה ובנוסף ייצג את הנבחרות הצעירות של קרואטיה 27 פעמים.
החתימה של סלוגה התאפשרה מאחר שאינו החזיק בחוזה באף קבוצה, וגם כי למכבי ת"א היה מקום לזר שישי, לצד נמניה סטואיץ', איסוף סיקוקו, טייריס אסנטה, ווסלי פטאצ'י והנרי אדו.