שבוע סוער עובר על בני יהודה. התבוסה אתמול (רביעי) 4:0 למ.ס אשדוד ממשיכה רצף ארוך של תשעה משחקים ללא ניצחון.
"אנחנו מנסים, אנחנו רוצים למצוא את הבן אדם. ברור שאנחנו לא רוצים שהמצב הזה יימשך", אמר אתמול בסיום המאמן הזמני כפיר אדרי. "אנחנו מנסים לעשות את המיטב כדי שלא ניראה כך אבל לא צריך מאמן כדי ששחקנים כאלה ייראו ככה אחרי המשחק. לשחקנים יש היום לא פחות אחריות מאשר הצוות. נעשה את כל המאמצים כדי להוציא את הקבוצה מהבוץ".
3 צפייה בגלריה
במצב בבני יהודה הולך ומחמיר
במצב בבני יהודה הולך ומחמיר
המצב בבני יהודה הולך ומחמיר
(צילום: אבי רוקח)
מצבה של הקבוצה בכי רע, והיכולת שהיא מציגה מאכזבת ובעיקר מדאיגה. בני יהודה נראית אנמית ולא מחוברת, ונכון לעכשיו היא תופסת את המקום ה-11 בטבלה, שתי נקודות בלבד מעל הקו האדום.
מצבה של הקבוצה אמור להדאיג את הבעלים ברק אברמוב, אך לא ברור מדוע במועדון לא ממהרים למנות מאמן, אלא מחכים שיתפנה מאמן בעל שיעור קומה. בינתיים על הקווים ממשיכים לעמוד אדרי, יעקב אסייג ומחזיק תעודת הפרו תמיר בן עמי, למרות שאלו לא מצליחים לחלץ את הקבוצה מהמצב אליו היא נקלעה, וממשחק למשחק זה רק נראה רע יותר.
"המצב לא טוב, הקבוצה עם צמד מאמנים שמתפקדים, אמנם לא מבחינת תוצאות, אבל אנחנו עובדים. במבחן התוצאה נכשלנו כולנו, אך לא נביא רק כדי להביא, אלא רק מי שיכול לעזור לבני יהודה", סיכם אדרי.
בצד המקצועי, הרכש החדש אלמוג בוזגלו היה בספק למשחק, אך לבסוף פתח וניסה לעזור לקבוצתו. הבלם עובדייה חטאב עדין מנסה להשתלב, ואילו אנוונקו אוביורה עדין בהתרשמות. כמו כן, עלו שמות נוספים לחיזוק כמו שלום אדרי מבית"ר ירושלים. הקפטן דן מורי שב לסגל אמש, ובבני יהודה ממתינים לחזרתם לפעילות של פצועים נוספים.
גורם במועדון מסר: "הפחד הכי גדול היה שחדר ההלבשה יתפרק, והנה אנחנו רואים את זה קורה מול העיניים. האווירה במועדון לא טובה, והשחקנים לא יודעים איך להוציא את הקבוצה מהבוץ".
3 צפייה בגלריה
כפיר אדרי
כפיר אדרי
"נביא רק מי שיכול לעזור לבני יהודה". כפיר אדרי
(צילום: אבי רוקח)
בשבוע האחרון פוזרו בשכונת התקווה שלטים שנושאים את הכיתוב "חייבים להציל את הבית", ו"דרוש רוכש לבני יהודה בדחיפות". לאוהדים נמאס מהמצב שבו קבוצתם שרויה, והם קיבלו אישור ממשטרת ישראל לקיים הפגנה מול ביתו של אברמוב. היא צפויה להתקיים ביום שלישי הבא ואליה אמורים להגיע כ-200 אוהדים.

בן שמעון: "מדהים להתאושש ככה"

"מעבר לתוצאה היה משחק יוצא מן הכלל שלנו. לא היה פשוט לבוא אחרי הפסד כואב במחזור הקודם ומדהים להתאושש ככה", כך אמר מאמן מ.ס אשדוד רן בן שמעון לאחר התצוגה המרשימה נגד בני יהודה.
שחקני אשדוד היו מתוסכלים מאוד בשבת האחרונה אחרי ההפסד בתוספת הזמן למכבי פתח תקווה, אך ידעו לשים זאת מאחור ולחבר ניצחון שלישי בארבעת המחזורים האחרונים, ניצחון שאף העלה אותם למקום הרביעי בטבלה.
3 צפייה בגלריה
אשדוד חוגגת
אשדוד חוגגת
אשדוד חוגגת
(צילום: אבי רוקח)
מי שקיבלו את מירב המחמאות היו השוער יואב ג'רפי, ששמר במחצית הראשונה על היתרון של קבוצתו, וכן צמד הקשרים שלומי אזולאי, שבישל את השער הראשון ומוחמד כנעאן שכבש את השלישי.
"כיף גדול ושמחים שניצחנו ומקווים להמשיך קדימה כמה שיותר", הוסיף דין דוד שגם הוא היה בין הכובשים. "ניצחונות הם תמיד חשובים ואנחנו מקווים להמשיך לשחק טוב. תמיד כיף לכבוש ואני מקווה שזה ימשיך כך".
למרות הניצחון והמיקום הגבוה בטבלה, באשדוד עדיין מתכוונים להתחזק בשחקן התקפה נוסף, כשאתמול נכחו ביציע הכבוד שני הזרים שנבחנים בקבוצה, ביניהם החלוץ הניגרי איברהים אולווין, שבינתיים מותיר רושם טוב, אך הצוות המקצועי טרם קיבל החלטה לגביו.