הפועל תל אביב העבירה מכתב למנכ"ל ההתאחדות רותם קמר, שבו דרשה לבדוק האם התאפשרה אתמול (רביעי) כניסת אנשים מעבר לכמות המותרת בחצי הגמר נגד מכבי פתח תקווה.
"מספר ימים לפני המשחק התבקשנו להעביר רשימות מצומצמות של בעלי תפקידים שיורשו להיכנס לתחומי האצטדיון, תוך הקפדה על הנחיות משרד הבריאות, בהן אפשרות לרשום עד עשרה חברי הנהלה בלבד אשר יורשו להיכנס ליציע היהלום באצטדיון", כך נכתב. "למרות זאת, ביציע נכחו הרבה יותר אנשים מהכמות המותרת, רובם כמובן אוהדי מכבי פ"ת".
2 צפייה בגלריה
גיא לוזון על הקווים
גיא לוזון על הקווים
גיא לוזון
(צילום: ראובן שוורץ)
"למעשה, אם נפשט את טענתנו, למכבי פ"ת היה קהל במשחק הזה – ולהפועל תל אביב לא. אנו מביעים בפניך את אכזבתנו העמוקה ודורשים לבדוק מי אישר כמות כזו של קהל, במשחק שהוגדר כמשחק ללא קהל. בהחלטה אשר נוגדת את ההנחיות והמתווה שאושר ע"י משרד הבריאות". 
במכתב הוזכר כי הקבוצה תעמוד לדין על כך שבמשחק נגד בית"ר ירושלים הותרה כניסה של כמות אנשים הנוגדת את החוק, טענה שבמועדון לא מקבלים.
2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי פתח תקווה חוגגים
שחקני מכבי פתח תקווה חוגגים
יותר מדי אנשים? שחקני פ"ת חוגגים
(צילום: עוז מועלם)
"האם במקרה של מחדל לכאורה במשחקי הגביע, בית הדין של ההתאחדות לכדורגל ישכיל להעמיד לדין גם את ההתאחדות לכדורגל?", המשך המכתב. "בתום בדיקת הנושא והמחדלים שהוזכרו, נבקש שהמסקנות יועברו אלינו. אנו מצפים שמקרים כאלה לא יחזרו בעתיד ויתרה מכך, כולנו תקווה שבגלל המחדל הזה, הליגה לא תיפסק".
תגובת מכבי פ"ת: ״פעלנו לפי ההנחיות של ההתאחדות״.