מכבי תל אביב רשמה הערב (שני) ניצחון קטן-גדול, 0:1 על הפועל באר שבע בטוטו-טרנר, שהקטין את הפער ממכבי חיפה בפסגה לחמש נקודות בלבד. למרות השער הנהדר של טל בן חיים, סיפור המשחק היה היריקה של ז'וזואה על אבי ריקן בדקות הסיום.
מאמן מכבי ת"א, פטריק ואן לוון, נשאל על האירוע, ואמר: "לא אני זה שצריך להגיב על כך, אלא מאמן הפועל ב"ש". אז גם אליניב ברדה נשאל על כך, אבל טען כי "לא ראיתי את האירוע". מי שכן התייחס לדברים הוא בן חיים: "אני מעדיף לא לדבר על ז'וזואה, אבל עבורי לירוק על בן אדם זה הכי שפל שיש. מקווה שהמינהלת תטפל בו". לאחר סיום המשחק בב"ש אמרו שהם יבדקו את האירוע.
4 צפייה בגלריה
אבי ריקן מתלונן בפני השופט לגבי היריקה
אבי ריקן מתלונן בפני השופט לגבי היריקה
ריקן מתלונן בפני השופט לגבי היריקה
(צילום: עוז מועלם)
4 צפייה בגלריה
ז'וזוזאה
ז'וזוזאה
ז'וזוזאה
(צילום: עוז מועלם)
על המשחק עצמו אמר ואן לוון: "מההתחלה ניסינו לתקוף, זה לא תמיד הצליח והיה יפה, אבל ראיתי שחקנים של מכבי תל אביב שנלחמים. אנחנו עדיין צריכים להשתפר במשחק שלנו, אבל זה יקרה ממשחק למשחק. יש לנו עוד הרבה על מה לעבוד, ואנחנו עושים את זה באימונים".
ההולנדי דיבר על היכולת הטובה של בן חיים במשחקים האחרונים: "הוא בריא, ונתנו לו את הזמן ועכשיו כולם רואים את טל בן חיים שכולם הכירו בישראל לפני שיצא לאירופה".
4 צפייה בגלריה
פטריק ואן לוון
פטריק ואן לוון
ואן לוון. איזן את מכבי ת"א
(צילום: עוז מועלם)
בצד המפסיד, ברדה ניסה להסביר מה לא עבד לקבוצתו: "היה לנו חצי ראשון טוב מאוד. לחצנו מאוד גבוה ומנענו מהם את הנעת הכדור הסבלנית שלהם. יכול להיות שזה עלה לנו בשער. בחצי השני הם עשו לנו את מה שעשינו להם בחצי הראשון. היה משחק שקול".
על העמידה על הקווים, הוסיף: "הרגשה טובה, הריח של הדשא עושה הרגשה טובה, זה המקום שאני מרגיש הכי בנוח בו. אני אעשה את המקסימום לצרכים של המועדון. כרגע אני לא רוצה לאמן את הקבוצה. אני צריך עוד ללמוד הרבה".
4 צפייה בגלריה
אליניב ברדה
אליניב ברדה
ברדה. לא יישאר המאמן
(צילום: עוז מועלם)
ברדה גם התייחס להתפטרות של יוסי אבוקסיס מתפקיד המאמן: "הופתעתי מאוד מההתפטרות של יוסי, אבל זה משהו שהתבשל אצלו".