מכבי תל אביב שלחה הבוקר (רביעי) מכתב ליו"ר מינהלת הליגה ארז כלפון והביעה דאגה מקיום משחק גמר גביע הטוטו בשבת הקרובה מול בני סכנין, זאת בעקבות חשש הקבוצה להידבק בקורונה וכך תסכן את העונה האירופית. כזכור שני שחקני בני סכנין נדבקו לאחרונה בנגיף.
במכבי ת”א בודקים מה ניתן לעשות, ובמידת הצורך גם יבקשו להזיז את המשחק למועד אחר עד שיתבהרו ענייני הקורונה בקבוצה של אלדד שביט. המינהלת אמרה בתגובה: "משרד הבריאות הוא שיטפל בנושא ויערוך את הבדיקות הנחוצות, ועל פיו ייקבע אם ייערך המשחק או לא".
3 צפייה בגלריה
שחקני מכבי ת"א באימון
שחקני מכבי ת"א באימון
שחקני מכבי ת"א
(צילום: אורן אהרוני)

האקס פקטור של דוניס?

רק בעונה שעברה אדוארדו גררו עוד שיחק בבית"ר ת"א/בת ים בליגה הלאומית. הערב (20:00) הפנמי בן ה-20 כבר צפוי לפתוח בהרכב מכבי תל אביב מול אלופת לטביה, ריגה, בסיבוב המוקדמות הראשון של ליגת האלופות.
המאמן החדש של הצהובים, יורגוס דוניס, שיערוך הופעה רשמית ראשונה על הקווים, תרגל את הקיצוני הצעיר בהרכב והוא יכנס למשבצת של יונתן כהן, שלא יכול לשחק בשל הכרטיס האדום שספג בהפסד לסודובה במוקדמות הליגה האירופית בעונה שעברה.
3 צפייה בגלריה
אדוארדו גררו מכבי תל אביב
אדוארדו גררו מכבי תל אביב
גררו. בונים עליו
(מתוך האתר הרשמי של מכבי תל אביב)
גררו ערך את הופעת בכורה בבוגרים כבר בגיל 17 באתלטיקו נאסיונל מפנמה, לפני שעבר בהשאלה לפני שנתיים למכבי ת"א. כבר בקיץ שעבר החליטה מכבי לרכוש את הכרטיס שלו והוא חתם על חוזה לשלוש שנים. מי שראה אותו מקרוב והמליץ עליו לקבוצה הבוגרת היה המנהל המקצועי במחלקת הנוער, פטריק ואן לוון, שגם היה זה שהדריך את הקבוצה עד להגעתו של דוניס.
גררו, שנבחר לאחד מ-65 הצעירים הלטיניים הטובים ביותר, אמור להיות אחד מששת הזרים של האלופה העונה. הערב תהיה לו כאמור הזדמנות להציג את היכולות שלו גם בזירה האירופית, אחרי שפתח במשחק הראשון של אלוף האלופים מול הפועל באר-שבע בטדי. התחרות שלו על המקום בכנפיים במהלך העונה תהיה עם טל בן חיים, מתן חוזז, אילון אלמוג וכאמור יונתן כהן.
3 צפייה בגלריה
יורגוס דוניס
יורגוס דוניס
יורגוס דוניס
(צילום: אורן אהרוני)
החוד של הצהובים הערב בבלומפילד יכלול מלבד גררו, גם את ניק בלקמן, שפתח טוב את העונה, ואלמוג. רביעיית ההגנה צפויה לכלול את איתן טיבי יחד עם שרן ייני, מאור קנדיל ואנריק סבוריט שחוזר לסגל. בקישור יפתחו דן גלזר, דור פרץ ואבי ריקן.
פורסם לראשונה: 06:01, 19.08.20