נבחרת ישראל נתחה בצהריים (שלישי) במולדובה, לקראת המשחק מול הנבחרת המקומית במסגרת המחזור השלישי של מוקדמות מונדיאל 2022 שייערך מחר (21:45).
ההתלבטות הגדולה של וילי רוטנשטיינר היא האם להמשיך במערך הקבוע שלו עם שלושה בלמים, או לשנות לשני בלמים מול נבחרת נחותה מאיתנו על מנת לנסות ולכבוש שערים.
2 צפייה בגלריה
וילי רוטנשטיינר
וילי רוטנשטיינר
רוטנשטיינר. ישנה סוף סוף שיטה?
(צילום: עוז מועלם)
במידה שהאוסטרי יחליט לעלות עם שלושה בלמים, לואי טהא צפוי לפתוח במקומו של חאתם אלחמיד הפצוע ששוחרר מהסגל. אם רוטנשטיינר יחליט על שני בלמים, נטע לביא עשוי לפתוח בקישור.
עוזר המאמן מרקו בלבול התייחס לקמפיין עד כה: "צריך להגיד ששיחקנו מול שתי נבחרות שהן טובות מאיתנו, בטח דנמרק, נבחרת מצוינת שמדורגת במקום ה-12 בעולם, מאוד חזקה. בשני המשחקים היינו מאוד מאורגנים, השחקנים באו בגישה מאוד טובה ונתנו את כל מה שהיה להם".
2 צפייה בגלריה
נטע לביא
נטע לביא
לביא
(צילום: ההתאחדות לכדורגל)
עוד אמר בלבול: "במשחק מול דנמרק היו לנו 25-20 דקות טובות שיכולנו לחזור, לא עשינו את זה. מול סקוטלנד היה לנו חצי ראשון פנטסטי, היינו צריכים להרוג את המשחק ולהבקיע את השער השני. מחצית שנייה פחות טובה, אבל עדיין המשחק היה בשליטה שלנו מבחינת מצבים. ברמות האלה אתה צריך להימנע מטעויות במשחק ההגנה".
על המפגש מול מולדובה, שחטפה 0:8 מדנמרק במשחקה האחרון, אמר העוזר: "בכל משחק אנחנו באים בגישה לנצח. אנחנו צריכים להביא למשחק הזה יותר את החצי הראשון מול סקוטלנד, את היכולת ההתקפית המצוינת, ללכת קדימה וליצור מצבים. אנחנו רוצים לראות את זה בכל משחק". בנוגע לפציעתו של אלחמיד, אמר בלבול: "יש לנו סגל גדול, טוב ולכל שחקן יש מחליף. אנחנו נמצא את הפתרונות".