חגיגות גדולות בחדר ההלבשה של עירוני קריית שמונה עם שריקת הסיום, והבטחת הישארותה בליגת העל לעונה נוספת. הקבוצה של איזי שירצקי הגיעה בלחץ עצום למשחק אמש (חמישי), כשכל תוצאה פרט לניצחון הייתה מובילה לירידה לליגה הלאומית.
לאחר המחצית הראשונה שנגמרה בתיקו 0:0, עלה שחקן הנוער עבדאללה חליחל מהספסל, ובנגיעה הראשונה שלו הצליח להכריע את המשחק ולהשאיר את הקבוצה בליגה. החגיגות בסיום היו גדולות, השחקנים קפצו על המאמן קובי רפואה שהתרגש ודמע ושפכו עליו מים. יוסי אדרי המנכ"ל ומי שנחשב ליד ימינו של איזי שירצקי, השתחרר וצרח בהקלה.
2 צפייה בגלריה
עבדאללה חליחל
עבדאללה חליחל
עבדאללה חליחל חוגג עם החברים
(צילום: ראובן שוורץ)
חדר ההלבשה של הקבוצה לא היה שמח כך מזה כשמונה שנים, מאז האליפות האחרונה. מרכז החגיגה היה עבדאללה חליחל, הכוכב של הנוער שעלה לבוגרים העונה ובגיל 19 הצליח לכבוש שער שהשאיר את הקבוצה בליגה. הוא זכה לחיבוקים ונשיקות, ואמר ל-ynet ספורט בסיום: "זה הרגע הכי גדול בקריירה שלי. קובי אמר לי אמר לי שהוא סומך עליי, הרגשתי שאני הולך לנצח את המשחק ובנגיעה הראשונה שלי עשיתי את זה. נעבוד קשה כדי שבשנה הבאה נהיה במקום טוב יותר".
קפטן הקבוצה עידן נחמיאס הוסיף: "כמה שזה קשה ככה מתוק. היה משחק מטורף, גאה בשחקנים על הנחישות, היינו ווינרים. מקווה שלא נגיע למעמדים כאלה בעתיד, זה הרגע הכי שמח בקריירה שלי עד היום. בתור קפטן המועדון הזה זה החיים שלי כי אני לא מכיר משהו אחר, למרות כל הדיבורים עליי בקיץ נשארתי במועדון ואני מאושר".
2 צפייה בגלריה
קובי רפואה חוגג
קובי רפואה חוגג
חושב על העונה הבאה. רפואה
(צילום: ראובן שוורץ)
מי שבישל את שער הניצחון ומסיים חוזה של שלוש עונות בקבוצה, הוא אסמעיל ריאן: "לפני שלושה חודשים ראיתי שאנחנו הולכים להסתבך. צריך להבין שזה שהיינו צריכים ניצחון זה הדבר הכי טוב שקרה לנו העונה, אם היינו צריכים להשיג תיקו היינו יורדים. אנחנו לא יודעים לשחק על תיקו. זה אחד הרגעים החשובים והמרגשים בקריירה שלי, אחרי שלוש עונות לא רציתי לסיים עם ירידת ליגה וכתם בקריירה". על העתיד שלו הוסיף: "אני לא פוסל כלום. היה לי טוב בק"ש, אני עם הפנים לאתגר הבא. לא פוסל אופציה לשחק בחו"ל, נראה מה יהיה".
הצוות המקצועי ברשות המאמן קובי רפואה, חגגו את הניצחון בביתו של דובר הקבוצה עדי פרג' עד לשעות הקטנות של הלילה. אפי שירצקי, אחיו של בעלי הקבוצה - העביר למאמן שיחת טלפון מהבעלים שלא נכח במשחק, ובה הצהיר הבעלים כי הוא מעוניין בהמשך העסקתו של רפואה והשניים צפויים לדון על כך בקרוב. השחקנים חגגו בביתו של סמואל בראון.