הפועל באר שבע חזרה אתמול (ראשון) לעצמה ואפילו רשמה את ניצחונה הכי גדול העונה בליגה, 0:3 על הפועל תל אביב. באר שבע לא הציגה יכולת גבוהה במיוחד מול יריבה שמסתמנת כקבוצה הכי חלשה בליגה, ומה שעשה את ההבדל הוא יום טוב של שלושת המוציאים לפועל שלה לאחרונה: ז'וזואה, שסיפק שער ובישול, סינטיהו סלליך ואנתוני וארן, שהוסיפו שער כל אחד.
ההחלטה של יוסי אבוקסיס להוציא מההרכב את שיר צדק ולהסיט את מריאנו בריירו למרכז ההגנה אמנם הוכיחה את עצמה מבחינת התוצאה, ב"ש לא ספגה בליגה לאחר תקופה ארוכה, אך בפועל הפועל ת"א הגיעה למספר רב של הזדמנויות ופשוט החמיצה המון.
4 צפייה בגלריה
אבוקסיס וז'וזואה חוגגים
אבוקסיס וז'וזואה חוגגים
אבוקסיס וז'וזואה חוגגים
(צילום: עוז מועלם)
הבלם עמית ביטון, שהיה אמור להחמיץ את כל העונה בשל קרע ברצועה הצולבת, שותף אמש כמחליף לאחר שעבר בהצלחה הליך שיקומי ללא ניתוח. בקבוצה מקווים שביטון ייכנס מהר לעניינים בעקבות מצוקת הבלמים בסגל לאור פציעותיהם של מיגל ויטור ומרואן קבהא.
"היה לנו משחק מצוין חוץ מעשר דקות שגם עליהן ניתן את הדעת. היו לנו דקות מצוינות עם כדורגל יוצא מן הכלל", סיכם אבוקסיס.
4 צפייה בגלריה
ז'וזואה
ז'וזואה
ז'וזואה
(צילום: עוז מועלם)
4 צפייה בגלריה
 שחקני ב"ש חוגגים
 שחקני ב"ש חוגגים
שחקני ב"ש חוגגים
(צילום: עוז מועלם)
בב"ש מקווים להמשיך במומנטום נגד מכבי פתח תקווה ביום רביעי (20:15), כשניצחון יקדם את הקבוצה אל עבר הצמרת הגבוהה. בב"ש מודעים לכך שמצפה להם משחק קשה מול יריבה הרבה יותר טובה מהפועל ת"א. לא ברור אם הקשר תומר יוספי והמגן אור דדיה, שסובלים פציעות, יחזרו לסגל. בכל מקרה קיימת שביעות רצון מיכולתו של דוד קלטינס כמגן ימני והוא ימשיך לפתוח.
קלטינס אמר אתמול: "אנחנו בחודש טוב, שאנחנו לוקחים בו הרבה נקודות. כאב לנו מה שקרה בתיקו נגד חדרה בתחילת השבוע ורצינו להחזיר את הנקודות שאיבדנו נגדה. אנחנו מתכוננים למשחק חשוב נגד פתח תקווה. זאת קבוצה מאוד טובה שרצה העונה למעלה. עושה קשיים להרבה קבוצות. אנחנו יודעים מי אנחנו והכל תלוי בנו. נקווה להמשיך לקחת נקודות".
4 צפייה בגלריה
ז'וזואה
ז'וזואה
השער של ז'וזואה: לשטקוס אין סיכוי
(צילום: עוז מועלם)
בימים האחרונים פנתה באר שבע לסלטיק הסקוטית בנוגע לאקס חאתם אלחמיד, שנמכר לסקוטים בקיץ 2019 וכעת מעוניין לחזור לשחק בארץ. בסלטיק מסרו שאלחמיד יגיע לישראל רק אם תהיה קבוצה שתרכוש אותו תמורת 1.8 מיליון אירו. באר שבע נענתה בשלילה לאפשרות להשאיל את אלחמיד עד לתום העונה עם אופציה לרכישה בסיומה.
"בסכומים האלה אנחנו לא יכולים לגשת לעסקה הזאת. עם כל הכבוד לחאתם, הפועל באר שבע לא יכולה לשלם 1.8 מיליון אירו עבור שחקן בן 30", אמר גורם בכיר במועדון.