לא הרבה פעמים תגיע מ.ס אשדוד למשחק חוץ נגד הפועל באר שבע כשהיא לא האנדרדוג. הערב (שלישי, 20:15) השחקנים של רן בן שמעון יקוו להמשיך את המומנטום מהניצחון 0:1 על המוליכה, מכבי חיפה, ועל הדרך לעצור את רצף שני הפסדי החוץ הרצופים.
בשל השבוע העמוס בשלושה משחקים, לאשדוד לא היה יותר מדי זמן להתכונן ליריבה, אך בן שמעון לא מתכוון לבצע יותר מדי שינויים מההרכב שפתח בשבת האחרונה. רק שגיב יחזקאל תורגל לפרקים בהרכב במקומו של מוחמד כנעאן.
1 צפייה בגלריה
בריהון ובן שמעון
בריהון ובן שמעון
בריהון ובן שמעון
(צילום: עוז מועלם)
"זה משחק חשוב ומאתגר שצריך לבוא אליו כמה שיותר מוכנים. אין ספק שבאר שבע קבוצה טובה ואנחנו צריכים להמשיך את הדרך שלנו ולייצב את עצמנו כקבוצה צמרת", אמר המאמן לקראת ההתמודדות.
מי ששוב לא יהיה בסגל של הקבוצה הוא השוער רועי משפתי שטס אתמול לגרמניה על מנת לעבור ניתוח בקע באזור הבטן וייעדר כחודש נוסף. יואב ג'רפי, שעד כה מחליף אותו בצורה נהדרת, הוסיף: "מגיעים למשחק חוץ נגד אחת הקבוצות החזקות בליגה. אנחנו צריכים לצבור כמה שיותר ניצחונות ונקודות שיעזרו לנו לסיים במטרות שלנו".
כמו כן, באשדוד עדיין מתכוונים להתחזק עד סיום חלון ההעברות ביום חמישי. שחקן הכנף הגנאי, מוג'יס זקאריה בן ה-20, המשתייך לסגל נבחרת גאנה הצעירה, סיכם את תנאיו וכבר מתאמן עם הקבוצה על מנת לחתום. מי שצפויים לקבל הארכת חוזה בימים הקרובים הם צמד הקשרים, רועי גורדנה ושגיב יחזקאל.