אכזבה גדולה בבני יהודה, לאחר שמחזיקת גביע המדינה לא הצליחה אתמול (רביעי) להעפיל לגמר ותיאלץ להיפרד מהתואר בעקבות ההפסד הכואב בפנדלים להפועל ב"ש.
שיברון הלב גדול המיוחד בשל האופן בו הגיע ההפסד. הכתומים, שכבשו שער שוויון בפנדל בדקה ה-95, לקחו את המשחק להארכה, הצליחו לשמור על השוויון גם כשנותרו בתשעה שחקנים, אך החמצת הפנדל השישי של הקבוצה על ידי הקפטן דן מורי קבעה הפסד כואב.
3 צפייה בגלריה
שחקני בני יהודה מאוכזבים לאחר שליפת אדום
שחקני בני יהודה מאוכזבים לאחר שליפת אדום
שחקני בני יהודה מאוכזבים
(צילום: ראובן שוורץ)
מאמן הקבוצה אלישע לוי, שחלם להוביל את המועדון לגביע שני ברציפות, אמר בסיום: "עשינו כל מה שצריך מבחינה פיזית וטקטית. השחקנים נתנו הכל על המגרש. לא היינו פקטור בהתקפה כי קשה מאוד לשחק במינוס שני שחקנים נגד יריבה כזו, אבל הגענו לפנדלים. עשינו הכל נכון עד הפנדל האחרון, חבל, אבל אין לי טענות לשחקנים. הם מרוסקים עכשיו, אבל אסור לשכוח שזה ספורט, מישהו צריך להפסיד ולצערי זה היינו אנחנו".
שחקני בני יהודה ירדו בסיום מאוכזבים ומרוסקים אל חדר ההלבשה והתקשו לדבר. דור ג'אן חלוץ הקבוצה אמר: "זה תמיד קשה להיות מודח מהגביע, בטח שזה בשלבים המתקדמים בטח שמרגישים את הגמר, אין לנו הרבה מה לעשות אנחנו צריכים להיות גאים בעצמנו שעם שני כרטיסים אדומים נגד כל העולם שיחקנו היום, לא רק נגד הפועל באר שבע. הגענו למצב שעם שמונה שחקני שדה אנחנו מגיעים לפנדלים ורצה הגורל שהם ינצחו. זה עצוב כואב אבל אנחנו צריכים להמשיך את הליגה".
3 צפייה בגלריה
שער מוסף הספורט של "ידיעות אחרונות", היום
שער מוסף הספורט של "ידיעות אחרונות", היום
שער מוסף הספורט של "ידיעות אחרונות", היום
3 צפייה בגלריה
שחקני בני יהודה מאוכזבים, ב"ש חוגגת
שחקני בני יהודה מאוכזבים, ב"ש חוגגת
ב"ש חוגגת, בני יהודה שבורת לב
(צילום: ראובן שוורץ)
החלוץ התייחס להמשך דרכה של קבוצתו בליגה: "אין ברירה, אפשר להיות עצובים היום, אבל יום שני יש לנו משחק ליגה ויש לנו עוד מטרות בליגה, אנחנו צריכים לסיים את הפלייאוף התחתון במקום הכי גבוה שאנחנו יכולים כדי להשאיר טעם טוב גם לנו וגם לאוהדים"
גם לאוהדי בני יהודה נשבר הלב אמש, לאחר שכמאה מהם ארגנו צפייה משותפת על מסך ענק בשכונת התקווה, אך נותרו מאוכזבים מתוצאת המשחק ויאלצו להיפרד מהגביע שכל כך יקר להם.
אחרי שהקבוצה לא הצליחה להעפיל לפלייאוף העליון ולגמר הגביע, היא תצטרך להתרכז בליגה על מנת לסיים את העונה במקום השביעי כמו שהיא שואפת. כשלפניה מפגש ביום שני הקרוב מול מכבי נתניה.