מתברר כי חשיפת "ידיעות אחרונות" ו-ynet על הבקשה של וילי רוטנשטיינר להשיב לערן זהבי את סרט הקפטן בזמן שביברס נאתכו לא יהיה על המגרש, מהלך שקיבל וטו מההתאחדות, יצרה מאחורי הקלעים שיחות לתיאום ציפיות.
ל-ynet נודע כי עם הגעתו של ביברס נאתכו למחנה הנבחרת זימן אותו המאמן וילי רוטנשטיינר לשיחה ארוכה, בעיקר בנושא תיאום ציפיות לגבי מעמדו בקמפיין וגם נושא סרט הקפטן בזמן שהוא לא ישחק.
2 צפייה בגלריה
וילי רוטנשטיינר וביברס נאתכו
וילי רוטנשטיינר וביברס נאתכו
שיחה לתיאום ציפיות. וילי רוטנשטיינר וביברס נאתכו
(צילום: עוז מועלם)
"שום דבר לא מפריע לי. כבר דיברתי עם המאמן על הדברים האלה. הכל מקובל על שנינו. מה שחשוב זה לא ביברס נאתכו או כל שחקן אחר. מה שחשוב זה שהנבחרת תהיה יותר טובה ותצליח", אמר אתמול נאתכו בנוגע לסאגת סרט הקפטן.
גם המאמן רוטנשטיינר אישר לראשונה את פרשת סרט הקפטן: “החלטתי ואנחנו מוכנים לזה, אבל זה לא לדיון כרגע. הקפטן שלנו זה נאתכו ואם הוא על המגרש או לא, יש לנו את ההחלטות שלנו למי יעבור הסרט. הכי חשוב שלנבחרת הזאת יש קפטן אחד וזה נאתכו".
רוטנשטיינר לא שיתף את כלל שחקני הנבחרת בהסכמה שהתקבלה בינו לבין נאתכו בנוגע להעברת סרט הקפטן וכבר קיבל ביקורת בעניין. "רק בגלל הניתוק שלו מהבנת הישראליות רוטנשטיינר בכלל הצית את רעיון העברת הסרט לזהבי. זה סתם גרם לרעש מיותר ופוגע בזהבי", אמרו בנבחרת.
בהתייעצויות בין אנשי ההתאחדות לרוטנשטיינר סומן אלי דסה, מי שהיה קפטן הנבחרת הצעירה ובית"ר ירושלים, העובדה שהוא לא מזוהה עם קבוצה בישראל אחרי מה שקרה עם ערן זהבי מול אוהדי מכבי חיפה באותו משחק השלכת הסרט בסמי עופר, וגם הערכים שהוא משדר. אחת האופציות הנוספת שהציע רוטנשטיינר הייתה שייקבעו שלושה שחקנים מבין דסה, דור פרץ, איתן טיבי וניר ביטון שהסרט יעבור ביניהם.
2 צפייה בגלריה
אלי דסה
אלי דסה
בהתאחדות סימנו אותו. אלי דסה
(צילום: gettyimages)
הנבחרת עוד תערוך אימון שחרור והשחקנים יצפו שוב בקטעי וידאו ממשחקיה של דנמרק עם דגש על השיתוף בין אריקסן לבריית'ווייט. "זו נבחרת איכותית וטובה, אבל אתם תאמינו בעצמכם ותעשו את זה״, אמר האוסטרי לשחקנים.
הנבחרת, שתחגוג את ליל הסדר במוצאי שבת בבית מלון בתל אביב, תשחק בראשון נגד סקוטלנד וברביעי במולדובה, ולכן תהיה רוטציה בין השחקנים, כך ששון וייסמן, אייל גולסה, נטע לביא ואחרים יקבלו קרדיט.