"הוכחנו שאנחנו יכולים לנצח את סקוטלנד בגלזגו בחודש הבא. יהיה משחק קשה בדיוק כמו שהיה הפעם ואף יותר, אבל יש עוד זמן, אנחנו לא יודעים איך נגיע". אחרי התיקו 1:1 בפתיחת קמפיין ליגת האומות של ישראל נגד נבחרת סקוטלנד, אחד השחקנים הטובים במפגש, מנור סולומון, כבר מתכונן לקראת החזרה לסקוטלנד בשמונה באוקטובר לחצי גמר פלייאוף העלייה ליורו.
בנבחרת שמרו על פרופיל נמוך אחרי התיקו מול סקוטלנד. היום הם עוד יקיימו אימון נוסף במגרש האימונים ורק מחר ישובו ארצה לקראת המפגש מול סלובקיה, שהפסידה אמש 3:1 לצ'כיה.
4 צפייה בגלריה
זהבי חוגג
זהבי חוגג
זהבי. הכל יקום וייפול עליו
(צילום: AP)
השיחה בנבחרת אחרי התיקו מול סקוטלנד במשחק החוץ ללא קהל הייתה כמובן על התפוקה של ערן זהבי בעידן האוסטרי. זהבי הבקיע את שערו ה-13 מאז שהאוסטרים הגיעו לנבחרת ישראל, הצליח להפוך לאחד משבעת המבקיעים היחידים במדים הלאומיים שהגיעו לפחות לעשרים שערים, כשהוא רחוק מהמקום השישי של גידי דמתי בשער ולמקום השני בו מצויים שייע פייגנבוים ויוסי בניון בארבעה שערים.
"ערן יכול לנחות מסין ברגע האחרון, לא להיות בכושר שיא אחרי כל הסחבת בליגה הסינית, אבל ברגע שהוא מגיע למשחק נבחרת בשנתיים האחרונות זה נגמר בבינגו", אמרו בנבחרת. "זהבי שוב הוכיח שזו הנבחרת שלו, עליו היא תקום או תיפול".
4 צפייה בגלריה
זהבי בפעולה
זהבי בפעולה
זהבי. מתקרב למספרים של שייע
(צילום: AP)
עבור וילי רוטנשטיינר הייתה זו הופעת בכורה על הקווים, וגם המשחק הראשון שהעביר כמאמן ראשי מזה שבע שנים, אחרי ששימש כמאמן מחליף בנבחרת אוסטריה. רוטנשטיינר שוחח עם זהבי במהלך הימים האחרונים ואמר לו כי חשוב מאוד שיימצא קבוצה על מנת שיגיע בכושר טוב למפגש הבא בגלזגו.
זהבי, שצפוי להתיר בימים הקרובים את חוזהו בסין, ומבוקש במספר קבוצות באירופה, צפוי עם סיום המשחק מול סלובקיה ועד שימצא לעצמו קבוצה לקיים אימונים אישיים כדי לשמור על כושר.
4 צפייה בגלריה
רוטנשטיינר וקלארק
רוטנשטיינר וקלארק
רוטנשטיינר וקלארק
(צילום: AP)
בנבחרת היו פחות שבעי רצון מהיכולת של השוער אופיר מרציאנו בעיקר בכל הקשור למשחק הרגל שלו, וגם היציאה הלא אחראית שהובילה לפנדל של הסקוטים. איתן טיבי שגרם לפנדל עצמו אחרי שהכשיל שחקן סקוטי ברחבה, היה נראה כבד מאוד. יחד עם זאת, בנבחרת משוכנעים כי שופט המשחק הסלובני החמיר כשקבע פנדל לטובת הסקוטים.
מי שזכו למחמאות על המשחק היו מגן ויטסה, אלי דסה, שנראה מצוין, ניר ביטון, מואנס דאבור שבהתקפה לפני הפנדל שזכו לו הסקוטים החטיא ממצב בטוח, ובעיקר סולומון: "למדנו על הסקוטים והם עלינו תוך כדי משחק ועוד לפניו", אמר שחקנה של שחטאר. "הבנו עכשיו טוב יותר איך צריכים לשחק מולם, למצוא יותר פתרונות התקפיים, להגיע ליותר מצבים ולשמור על ההגנה באיך שעמדנו מולם. יהיה משחק קשה בחודש הבא. ידענו שנפגוש יריבה מצוינת וחזקה עם שחקנים שמשחקים בקבוצות גדולות בפרמייר-ליג. היה משחק שקול, שיחקנו במערכים דומים, לא היו מספיק מצבים, אבל נראינו כמו קבוצה עם עבודה טקטית נכונה".
4 צפייה בגלריה
טיבי ומרציאנו בפעולה
טיבי ומרציאנו בפעולה
טיבי ומרציאנו. משחק לא טוב שלהם
(צילום: רויטרס)