אייל גולסה, אבי ריקן ואיתן טיבי שוחררו מהבידוד ויהיו בסגל מכבי ת"א למשחק מחר (שלישי, 21:00) מול הפועל באר שבע באצטדיון הי"א באשדוד.
כזכור, במכבי רמזו אתמול כי הקבוצה לא תופיע למשחק האחרון של העונה אם לא תקבל הבהרות בנושא. הבוקר הגיבה על כך מינהלת הליגה.
2 צפייה בגלריה
ריקן עם גולסה ושכטר
ריקן עם גולסה ושכטר
יהיו בסגל. ריקן עם גולסה
(צילום: אורן אהרוני)
"ראשית, מבקשים לחזק את אנשי משרד הבריאות והשב"כ שעושים לילות כימים למען בריאותם של אזרחי מדינת ישראל וגם אם נפלה טעות באיכון, כנטען במכתבכם, בטוח כי הדבר נעשה בתום לב", נכתב. "אנחנו בעיצומו של גל שני חסר תקדים בהיקפו ובעוצמתו ועלינו להישמע ולהקפיד על הנחיות רשויות המדינה".

ב"ש: מדמון ואסקיאס צפויים לפתוח

הפועל באר שבע השלימה את הכנותיה למשחק מחר. מדובר במשחק האחרון של הקבוצות בליגה העונה, אך כמובן שעיניהם של אנשי באר שבע נשואות אל עבר גמר גביע המדינה - ביום שני נגד מכבי פתח תקווה.
המאמן יוסי אבוקסיס יעניק מנוחה לחלק משחקניו ולא יפתח בהרכב החזק ביותר. זאת על מנת לא לסכן את שחקניו מפני פציעות או הרחקות שיגרמו להיעדרויות מהגמר. תשעה שחקני בית יכללו מחר בסגל, כשחמישה מהם שחקני קבוצת הנוער. מדובר ברואי אביטן, עבדאללה אבו עאביד, לירן כהן איליי מדמון ונתי אסקיאס. מדמון ואסקיאס אמורים גם לפתוח בהרכב.
2 צפייה בגלריה
אילאי מדמון
אילאי מדמון
יפתח ב-11. מדמון
(צילום: הפועל באר שבע)
מזה זמן רב יחזור דוד קלטינס לסגל, לאחר שהחלים מקרע בשריר. מי שיעדר הוא מרואן קבהא. בבדיקה שעבר התגלה שהוא סובל מקרע קטן במפשעה, אך הוא עושה מאמצים רבים כדי לשחק בגמר הגביע ולא מן הנמנע שיצליח לעשות זאת לאחר שיקבל זריקה נגד כאבים.
פורסם לראשונה: 19:51, 06.07.20