קפטן הפועל באר שבע מיגל ויטור יחזור להרכב במשחק הערב (ראשון, 20:30) באצטדיון בלומפילד נגד בני יהודה. הפורטוגלי, שסבל מקרע בשריר, כבר שיחק מספר דקות בהפסד 2:1 למכבי פתח תקווה ביום רביעי.
מי שיאבד את מקומו בהרכב הוא איליי מדמון הצעיר כשמי שצפוי להיות קשר אחורי הוא מריאנו בריירו, שבמקביל תורגל גם כבלם שלישי לצידם של ויטור ולואי טהא. גם אלטון אקולטסה, שנעדר מול פתח תקווה בשל החשש שנדבק בקורונה, יחזור להרכב על חשבונו של רותם חטואל.
2 צפייה בגלריה
מיגל ויטור
מיגל ויטור
יפתח בהרכב. מיגל ויטור
(צילום: אורן אהרוני)
אל הסגל יחזרו גם שני שחקנים נוספים שנעדרו לאחרונה בגלל פציעות: מרואן קבהא ואור דדיה. לעומת זאת מי שימצא את עצמו מחוץ לסגל הוא הבלם הוותיק שיר צדק, שלאחרונה איבד את מקומו בהרכב וכעת מעמדו נפגע אף יותר. הוא לא נכלל בסגל למרות שעל הספסל לא יהיה למאמן יוסי אבוקסיס אף בלם טבעי, שכן עמית ביטון שוב הרגיש רגישות בברכו ולא נרשם בטופס המשחק.
"המטרה היא לסיים את הסיבוב הראשון עם ניצחון ועשרים נקודות. בהתחשב בכל מה שעבר עלינו, 20 נקודות זה קצב נקודות סביר וברור שבסיבוב הבא נצטרך להשיג יותר", אמרו במועדון.
2 צפייה בגלריה
צדק בפעולה
צדק בפעולה
מעמדו נפגע. שיר צדק
(צילום: אורן אהרוני)
בקבוצה סירבו לעסוק במהלך סוף השבוע בנושא צירופו של הקשר דור מיכה, ששמו נקשר כמועמד לקבוצה. גורם בקבוצה אמר בעניין: "זה נכון שדור הוצע לנו, אבל עדיין לא החלטנו שאנחנו מעוניינים בו ובכלל לא ברור אם הסכומים שהוא מרוויח רלוונטיים עבורנו. בכל מקרה כרגע אנחנו לא מתעסקים בחיזוק של חודש ינואר, אלא רק במשחקים הקרובים שיש לקבוצה".