מתווה האוהדים וחשש מזויפים
(צילום: ירון ברנר)
אחרי שנה שלמה של כדורגל ללא קהל, הוחלט על מתווה שיאפשר ל-1,500 אוהדים בכל משחק לשוב ולעודד מקרוב את קבוצתם האהובה. המתווה שייכנס לתוקף כבר ביום שבת הקרוב, ריגש רבים מהאוהדים בארץ, אבל שניים מהם לקחו את הגעגוע ליציע צעד אחד קדימה. השניים נסעו שש שעות (שלוש לכל צד) עד לקריית שמונה, רק כדי להשיג כרטיס למפגש של עירוני קריית שמונה מול מכבי תל אביב בשבת הקרובה (19:50).
צמד החברים אלעד פרץ (24) ואושר אביטן (22) הם אוהדים שרופים של מכבי תל אביב, מאלו שמתייצבים בשער 11 בכל משחק. "אני אוהד מכבי מגיל 5", סיפר פרץ בגאווה. "עד היום יש לי ליד המיטה תמונה שלי עם אבי נמני".
2 צפייה בגלריה
אלעד פרץ ואושר אביטן
אלעד פרץ ואושר אביטן
אלעד פרץ ואושר אביטן עם הכרטיסים
(צילום: פרטי)
מרגע שהשניים שמעו על האפשרות לחזור לראות מקרוב את הדשא הם החליטו לעשות הכל כדי שזה יקרה כבר בשבת הקרובה, אבל לא צפו מראש במה זה יהיה כרוך. "הייתי בכלל באמצע שיעור בזום", הודה פרץ. "קיבלתי שיחה מאושר, שאמר לי שתהיה מכירה פיזית שתחל בארבע בקריית שמונה. שאלתי אותו מתי הוא מגיע לאסוף אותי, התארגנתי - ויצאנו לדרך".
פרץ ואביטן נסעו כאמור שלוש שעות והיו בין הראשונים שעמדו בתור. אחרי שהשיגו את הכרטיסים החלו להתאסף כ-40 אוהדים נוספים שהגיעו מרחוק לטובת אותה המטרה. "לא עניינה אותנו הנסיעה, עניין אותנו שהגיע הזמן לחזור ליציע לא משנה מה קורה. זו אומנם חתיכת נסיעה, אבל גם שנה בלי משחקים זה חתיכת דבר", אמרו השניים.
2 צפייה בגלריה
שכטר חוגג עם החברים
שכטר חוגג עם החברים
יקבלו חיזוק מהיציע. שחקני מכבי ת"א
(צילום: עוז מועלם)
מי שכרגע לא חוזרים ליציע הם חברי ארגון "מכבי פנאטיקס" שהוציא הודעה בה נכתב כי חבריו יחרימו את החזרה עד שתתאפשר כניסה של כמות אוהדים גדולה יותר. פרץ ואביטן שיתפו מה דעתם בעניין: "אנחנו תומכים בהם בעיניים עצומות וחולקים איתם יציע כבר הרבה שנים. אנחנו מסכימים שזה לא הפתרון האידאלי, אבל הרגשנו שאנחנו מתפוצצים וחייבים את זה לנפש. אני מאמין שעוד אוהדי מכבי ת"א יבינו אותנו. אנחנו מקווים שעד המחזור הבא נשמע על עלייה גדולה במספר האוהדים".
אחרי כל הבלגן והמאמץ, בשבת יגיע הרגע הגדול שלהם והם יצפינו פעם נוספת, ויזכו לעודד מהיציע אחרי זמן רב. "אנחנו מתרגשים כמו ילדים קטנים - כמו הפעם הראשונה ביציע", הם סיכמו.