בידיעה שהיא תסיים את דרכה בליגת העל בתום העונה ובצל עזיבתו של הבעלים אשר אלון, שלא יגיע למשחק, תעלה הפועל רעננה הערב (חמישי, 20:00) למשחק חוץ מול סקציה נס ציונה שמדורגת מעליה ועדיין נלחמת על חייה, במסגרת המחזור ה-30 של ליגת העל.
אלון כבר הכריז כי ישמש בעונה הבאה רק כספונסר ועם צל אי הוודאות הזה תנסה הקבוצה לשפר את מאזנה העגום, הכולל 17 הפסדים, ולהשיג ניצחון נדיר העונה, שיהיה השלישי שלה בלבד. אשר אלון כבר התחיל לתכנן את העונה הבאה כאשר סיכם על העברתו של יוג'ין אנסה להפועל חדרה. הוא יחליף את לוסיו מרניאו שיעזוב.
1 צפייה בגלריה
אייל לחמן
אייל לחמן
אייל לחמן. "נבוא בהרכב החזק ביותר"
(צילום: אורן אהרוני)
מי שניסה במהלך השבוע להרים את המורל בקרב השחקנים הוא המאמן, אייל לחמן, שיעזוב בתום העונה. לחמן: "אנחנו מבינים את חשיבות המשחק, לא נקל ראש, ונבוא עם ההרכב הכי חזק שעומד לרשותנו. השחקנים מבינים שצריך להתייחס ברצינות להתמודדות וצריך לשמור על כבוד המועדון במשחק מחר".
שחקן הקבוצה עמית כהן הוסיף: "אנחנו מגיעים למשחק במלוא הרצינות, נמשיך להילחם על כל נקודה וכל ניצחון. אנחנו ממשיכים להתאמן ולעבוד קשה, להכין את עצמנו בצורה הכי טובה שיש ומקווים מאוד שזה ישתלם ונצליח להשיג הניצחון הראשון בעידן הפוסט קורונה".
בהיעדרו של השוער הפצוע אסף צור, מי שיפתח בין הקורות הוא ניב אנטמן, עליו סומכים מאוד בקבוצה.
פורסם לראשונה: 11:13, 18.06.20