מאמנה החדש של הפועל חיפה, אלישע לוי, הוצג הבוקר (שלישי) באצטדיון סמי עופר לקראת משחקה של חיפה בשבת מול הפועל תל אביב בבלומפילד.
לוי (63) הגיע אחרי שנכשל בבני יהודה ובהפועל כפר סבא, וינסה להציל את הפועל חיפה מירידה לליגה הלאומית - ואז יוכל להבטיח לעצמו קבוצה לעונה הבאה.
2 צפייה בגלריה
אלישע לוי
אלישע לוי
אלישע לוי
(צילום: גיל נחושתן)
"זו קבוצה שלישית בעונה אחת - זה לא מצב שאני רגיל אליו, תמיד עבדתי ברצף של שנים", אמר לוי. "בבני יהודה עזבתי מיוזמתי, בכפר סבא פוטרתי לפני שלושה שבועות. זה קורה אבל אני מקצוען".
על ההגעה להפועל חיפה, אמר לוי: "שמח מאוד שיואב כץ פנה אליי ואני מקווה שקודם כל נשאר בליגה ואחר כך נראה מה נכין לעונה הבאה. כל משחק שמצפה לנו הוא משחק קשה מאוד, קבוצות תחתית נאבקות נגד ירידה לליגה הלאומית. אנחנו צריכים להביא 7-6 נקודות והמשימה תהיה להישאר בליגה, בשביל זה הגעתי".
2 צפייה בגלריה
יואב כץ הפועל חיפה
יואב כץ הפועל חיפה
כץ. הפועל חיפה תישאר בליגה?
(צילום: עוז מועלם)
על הבעיות בקבוצה, אמר לוי: "יש פער בין משחק ההגנה להתקפה - יש איבוד ביטחון ולחץ. זה מאבקים נגד ירידת ליגה וחייבים להחדיר לשחקנים ביטחון".
על עתידו במועדון, אמר המאמן: "אשאר בחיפה רק אם נשרוד בליגה. הכל מאוד נזיל ודינמי, חייבים לדעת לתפקד תחת לחץ גדול ואני עם הניסיון שלי אנסה להביא מנטליות כדי לשרוד".