תיעוד מעצר שני החשודים בהנחת רימון ההלם
(צילום: דוברות המשטרה)
המשטרה הודיעה לחשודים בפרשת האיומים על בני משפחתו של עומר אצילי כי סיימה את החקירה ובכוונתה להגיש נגדם כתב אישום. היום (שלישי) בשעות הצהריים הגישה המשטרה את הצהרת התובע וביקשה להאריך את מעצרם של שני החשודים בארבעה ימים נוספים.
כזכור, בידי המשטרה ישנם שני חשודים, שנעצרו לפני כשבועיים בחשד לאיומים על בני משפחתו של השחקן עומר אצילי. האיומים כללו בין השאר הודעות בטלפון, גרפיטי מחוץ לבית ולשיא הגיעו הדברים עם הנחת רימון הלם בפתח בית המשפחה. לאחר חקירה סמויה של מספר ימים נעצרו על ידי המשטרה שני החשודים: אחד תושב המרכז והשני תושב אשקלון, אוהדי מכבי חיפה. מדובר בחקירה אינטנסיבית שנוהלת בצח"מ איילון בפיקודה של רפ"ק ענת אביטל.
3 צפייה בגלריה
אחד העצורים בפרשת הנחת הרימון
אחד העצורים בפרשת הנחת הרימון
אחד העצורים בפרשת הנחת הרימון
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
עומר אצילי
עומר אצילי
אצילי ועו"ד כרמלי מגיעים למשטרה
(צילום: נדב אבס)
בדיונים טענו חוקרי המשטרה כי השניים ככל הנראה ניסו למנוע את מעברו של אצילי למכבי חיפה. השניים הכחישו מכל וכל את החשדות כנגדם, ואולם במשטרה התעקשו להשאירם במעצר. היום אמור להתקיים דיון רביעי בהארכת מעצרם, ולקראת הדיון נודע כי המשטרה מתכוונת להגיש הצהרת תובע נגד השניים. נכון לעכשיו לא ברור באילו סעיפים, ואם גם עבירת הרימון תיכלל - ואולם בכל מקרה המשמעות היא שכתב אישום יוגש בסוף השבוע הקרוב, או לכל המאוחר ביום ראשון הבא.
בכל מקרה, החוקרים הצליחו להגיע לראיות אשר קיבלו את אישור הפרקליטות להגשת כתב אישום. עם הגשתו בכוונת המשטרה לבקש גם מעצר עד תום ההליכים המשפטיים.
3 צפייה בגלריה
חג'בי, חצרוני וקרן
חג'בי, חצרוני וקרן
חג'בי, חצרוני וקרן
הפרקליטים של החשודים, שחר חצרוני, רועי קרן ואביחי חג'בי הכחישו לכל אורך הדרך את החשדות וגם כעת מצפים להצהרת התובע.