הפועל באר שבע תארח היום (שלישי, 20:00) באיצטדיון הי"א באשדוד את בית"ר ירושלים בתקווה להשיג ניצחון ראשון מאז פתיחת הפלייאוף העליון, אך עוד קודם לכן הודיעה על החתמתו של שחקן ההתקפה שלה, אלטון אקולטסה לשלוש שנים עם אופציה לעונה רביעית.
שחקן ההתקפה ההולנדי נרכש תמורת חצי מיליון אירו מסנט טרוידן הבלגית ונשמע נרגש לאחר החתימה על החוזה. "שמעתי הרבה על אהבת הקהל והיחס החם של אנשי המועדון לפני שחתמתי כאן ועדיין כמות האהבה שקיבלתי ריגשה אותי מאוד", אמר אקולטסה. "מהרגע הראשון שכף רגלי דרכה במתחם האימונים, כל השחקנים, אנשי הצוות המקצועי וההנהלה דאגו לי לכל דבר שהייתי זקוק לו. עוד יותר התרגשתי כאשר עליתי למגרש בטרנר וגיליתי את אהבת האוהדים. אני לא יכול לחכות לחזור לשחק בפניכם, באצטדיון מלא קהל ומקווה לחגוג איתכם הרבה רגעים שמחים ואדומים בעתיד".
1 צפייה בגלריה
אקולטסה בפעולה
אקולטסה בפעולה
ב"ש לא ויתרה עליו. אקולטסה
(צילום: נחום סגל)
יו"ר המועדון, איתי בן זאב: "בשבועות האחרונים, קראנו ושמענו מכם רבות בעניין השארתו של אלטון במועדון. כחלק מהחשיבות להעמיד קבוצה חזקה שתתחרה על כל התארים וכפי שגם אמרנו לכם לא פעם, נעשו מאמצים רבים על מנת לאפשר את רכישתו של אלטון. אני מברך על המשך דרכו ומאחל לו הצלחה רבה איתנו".
במקביל, לקראת המשחק על פי ההרכב שאותו תירגל אתמול המאמן יוסי אבוקסיס נראה שהקשר הצעיר נתי אסקיאס, שקיבל דקות ראשונות כמחליף בהפסד בשבת למכבי חיפה, יפתח ב-11. אבוקסיס מתכנן מהפכה גדולה בהרכב: שון גולדברג, מיגל ויטור, אור דדיה, נאור סבג וקייס גאנם יפתחו על חשבונם של אורן ביטון, שיר צדק, לואי טהא, בן ביטון, תומר יוספי, ניב זריהן ובן שהר. הקשר הפורטוגלי ז'וזואה ייעדר בגלל צבירת כרטיסים צהובים. אגב, אקולטסה דווקא ישוב לסגל ועשוי לקבל דקות הערב.
פורסם לראשונה: 11:44, 23.06.20