אחרי הניצחון הגדול על מכבי חיפה (1:2) במשחק העונה, מכבי תל אביב תתייצב מחר בפני אתגר נוסף כשתתארח באצטדיון טוטו-טרנר מול הפועל באר שבע (שני, 20:45), שתגיע כזכור ללא יוסי אבוקסיס שהתפטר אתמול.
המאמן פטריק ואן לוון דיבר על האתגר שצפוי לקבוצה מול באר שבע: "ברגע שהסתיים המשחק האחרון התחלנו להסתכל קדימה. ראינו איך כולם יצאו מהמשחק, והתחלנו להתכונן למשחק הבא". על הפציעה של עדן קארצב: "זו הדבר היחיד שהוא מכה קצת יותר גדולה מהאחרות. ייקח לו כמה שבועות להתאושש, אבל הוא בחור צעיר וחזק והוא יתמודד עם זה. זה לא יפגע בהתפתחות שלו, לדעתי זה לא ייקח יותר מדי זמן".
2 צפייה בגלריה
ואן לוון
ואן לוון
ואן לוון
(צילום: עוז מועלם)
על התחושות לאחר הניצחון על מכבי חיפה, הוסיף ההולנדי: "זה נתן לנו דחיפה, אבל אנחנו עדיין צריכים להמשיך לעבוד קשה, לוודא שאנחנו מרוכזים ועושים את מה שצריך מהשנייה הראשונה ועד האחרונה, באימונים ובמשחקים". על ב"ש: "שוב, אנחנו צריכים להיות מרוכזים, מאורגנים ולעבוד קשה כדי להשיג את התוצאה שאנחנו צריכים. הסיטואציה של היריבה כרגע היא לא הבעיה שלנו, אנחנו צריכים לשחק את המשחק שלנו".
איתי שכטר הוסיף: "יש עדיין פער של חמש נקודות ממכבי חיפה והדרך עוד ארוכה. פתחנו את העונה לא טוב, עם הרבה מעידות שלא חשבנו שיהיו לנו בדרך, אבל קבוצה חזקה יודעת להתמודד גם עם רגעים פחות טובים ואני שמח שאנחנו נראים טוב יותר. מצפה לנו משחק מול קבוצה סופר-קשה, יש יריבות של הרבה שנים בין המועדונים. נעשה את המקסימום כדי לצאת עם הניצחון, אסור לנו למעוד יותר".
2 צפייה בגלריה
מכבי תל אביב
מכבי תל אביב
שחקני מכבי ת"א רוצים להמשיך לחגוג
(צילום: עוז מועלם)