שלושה משחקי השלמה נותרו לבני לוד בליגה הלאומית. הקבוצה זקוקה לחמש נקודות כדי לחלוף על פני הפועל עפולה, להוריד אותה ליגה ולהישאר עם סיכוי להמשיך עונה נוספת בליגת המשנה, אם תנצח את הפועל מרמורק מליגה א' במשחקי המבחן.
בני לוד תקיים כבר הערב (שני, 20.00) את המשחק הראשון מבין השלושה כשתארח את הפועל אשקלון, שכבר ירדה לליגה א'. ביום חמישי היא תצא למשחק חוץ מול הפועל אום אל פאחם ותנעל את הרצף כשתארח ביום שני הבא את הפועל פתח תקווה במשחק שעשוי להכריע את עתידה.
2 צפייה בגלריה
גל צרויה
גל צרויה
יפגוש את האקסית. גל צרויה בתקופה בה שיחק באשקלון
(צילום: עוז מועלם)
המאמן ראובן עטר מנסה להחדיר שקט בקרב השחקנים. הוא קיים איתם שיחות לקראת השבוע הגורלי. גל צרויה, שהופיע עד לא מזמן בבני יהודה וגם שיחק במ.ס אשדוד, יודע שהוא וחבריו זקוקים בעיקר לשקט: "אני בטוח שמצפים לנו שלושה משחקים קשים. זה לא דבר פשוט לשחק שלושה משחקים כאלה קריטים תוך שבוע. לא יודע מי אחראי על השיבוצים האלה, זה לא דבר נורמלי, אבל אין ברירה. אנחנו חייבים לעשות את העבודה. כולם חדורי מטרה להישאר בליגה. אם ננצח מחר זה יתן לנו דרייב להמשך".
בעפולה טוענים שהיו צריכים לקיים את המשחקים שלהם ושלכם באותו זמן.
"בגדול אפשר להבין אותם, אבל אנחנו לא מתעסקים בזה. אנחנו מתמקדים רק במשחקים. השחקנים חדורי מוטיבציה. זו הפרנסה, זה העתיד שלנו ואנחנו מסתכלים רק על זה".
2 צפייה בגלריה
קיים שיחות עם השחקנים. ראובן עטר
קיים שיחות עם השחקנים. ראובן עטר
קיים שיחות עם השחקנים. ראובן עטר
(צילום: אבי רוקח)
מבחינה אישית היתה לך תקופה נהדרת בבני יהודה. מאז קצת נעלמת.
" עד השנה היו לי שנים טובות בלאומית. נתתי מספרים טובים. אחרי בני יהודה היו לי מספר הצעות, אבל העדפתי לשחק בלאומית. העדפתי לשחק בלאומית מבחינה כלכלית, למרות שבאשדוד היתה לי חצי עונה לא רעה".