בהפועל חיפה חגגו אחרי הניצחון הדרמטי על מ.ס אשדוד (0:1) משער של רוסלן ברסקי בדקה ה-87, אבל לא הכל שקט בקבוצה לאחר שהחלוץ עדן בן בסט לא אהב את האמירה של סילבס, לפיה לא היה חלוץ טבעי בסגל, וכתב באינסטגרם: "לא להרכיב ולשתף אותי זה דבר אחד והוא לגיטימי, גם אם לא מוצא חן בעיניי. להגיד שאין חלוץ טבעי זה זלזול באותם שחקנים שבזכותם אתה מצליח! מברוק חברים על שלוש נקודות חשובות". בינתיים הוא מחק את הפוסט.
בן בסט התייחס לכך שסילבס אמר כי "שיחקנו בלי חלוץ טבעי כי יש לנו חלוצים פצועים ויש לנו רק שחקני אגף. בחרנו לשים את יהבנו על האמצע. בכל אופן זה התבדה מהר כי נאלצנו לעשות חילוף מהיר מאוד". אחר כך המאמן הוסיף: "אני יכול היום להגיד בכיף ובחיוך שהיינו פחות מסוכנים מהיריבה, אבל הניצחון שלנו וזה לא קרה לנו עדיין העונה. אשדוד הגיעה למצבים טובים במחצית הראשונה וגם אנחנו, במחצית השנייה המשחק היה קצת יותר תקוע. ברגע שחדר ההלבשה שלי שמח זו תרופה לכל דבר. יש דברים שלקחנו בחשבון, יש צפיפות בלו"ז, לא היה לנו מחנה אימון וזה המחיר שמשלמים. השמחה הזו שווה הכול".
3 צפייה בגלריה
הפועל חיפה מול כפר קאסם
הפועל חיפה מול כפר קאסם
לא הכל ורוד בהפועל חיפה. עדן בן בסט
(צילום: שרון צור)
רוסלן ברסקי, שכבש כאמור את שער הניצחון, הוסיף: "כיף להבקיע במשחקים כאלה, ידענו שאנחנו מגיעים למשחק קשה מאוד מול קבוצה חזקה אצלה בבית. ידענו שנצטרך להיות ממוקדים מאוד במשימות שלנו וכבשנו את השער לקראת הסיום. אין כיף כזה ואין יותר מתוק מזה. ידענו שאם ננצח, נוכל לקפוץ קדימה בטבלה ולהיצמד לחלק העליון בטבלה. אנחנו בתקופה עמוסה מאוד ולא קל לתת הכול בכל משחק, אבל זה מסוג המשחקים שדוחפים אותך למעלה. מהרגע הראשון שהגעתי להפועל חיפה הרגשתי בבית, התעקשתי להגיע לכאן ולא למקומות אחרים כי ידעתי שזה בית חם וקבוצה עם פוטנציאל גדול להצליח".
3 צפייה בגלריה
חיים סילבס
חיים סילבס
ספג ביקורת. חיים סילבס
(צילום: אבי רוקח)
3 צפייה בגלריה
רוסלן ברסקי חוגג
רוסלן ברסקי חוגג
רוסלן ברסקי חוגג
(צילום: אבי רוקח)
השוער המצטיין רן קדוש הוסיף: ״ניצחון חשוב מאוד, שמח שלא ספגנו בליגה הצפופה הזו, חשוב להמשיך לנצח כדי לטפס בטבלה". בעלי הקבוצה יואב כץ היה מאושר מביתו בארה"ב: "זה ניצחון של דם, יזע ודמעות. ניצחון ענק לחבר'ה, חייבים לנצח בשבת את הפועל חדרה. הם הציגו משחק הקרבה ולחימה, רן קדוש היה מדהים וגם הגול של רוסלן ברסקי היה פנטסטי".
במקביל, בקבוצה נשמו לרווחה אחרי שהבלם ניסו קפילוטו שוחרר מבית החולים אסותא. הוא נפגע במשחק, סבל מזעזוע מוח קל ונצטווה לנוח יומיים. הבלם צפוי להיות כשיר למשחק בשבת מול הפועל חדרה.