פחות משבועיים אחרי הזכייה בגביע המדינה, הפועל באר שבע תפתח מחר (ראשון) את האימונים לעונת 2020/21. בשני האימונים הראשונים לא ישותפו השחקנים הבכירים, והם יהיו מיועדים בעיקר לשחקנים צעירים, מושאלים ונבחנים שינסו להרשים את המאמן יוסי אבוקסיס ושאר הצוות.
ביום שלישי יחלו האימונים הרשמיים של הקבוצה, אליהם יוזמנו כל שחקני הסגל. חמשת השחקנים שמחזיקים בחוזה אך טרם הגיעו להסכמה על חוזה חדש וקיצוץ - בן ביטון, מרואן קבהא, אנתוני וארן, קייס גאנם ורמזי ספורי - יצטרפו לאימונים בשלישי הקרוב.
1 צפייה בגלריה
בן ביטון עם הכדור
בן ביטון עם הכדור
עדיין לא חידש חוזה. ביטון
(צילום: הפועל ב"ש)
בקבוצה מתכוונים לכבד את החוזה של החמישה עד למועד המשכורת הקרובה, ה-9 באוגוסט, ולאחר מכן מעמדם צפוי להשתנות. לא מן הנמנע שבתום התקופה השחקנים יעברו להתאמן בנפרד במעין מתכונת "מנודים", או שחוזיהם יותרו והם יקבלו הודעת שחרור.
המגן שון גולדברג סיכם על עונה נוספת, ויחתום על החוזה לאחר תשעה באב. השוער אריאל הרוש שלא נמצא בתוכניות המקצועיות, ביקש וקיבל אישור שלא להגיע לפתיחת האימונים. גיל בן נחום, שבעונה החולפת שימש כמאמן השוערים בסקציה נס ציונה, ימונה בתחילת השבוע למחליפו של גיא ויזינגר. נכון לעכשיו לא ימונה מחליף למאמן הכושר דרור שמשון, ומיכאל ברוש יהיה אמון על אימוני הכושר.