הפועל באר שבע השלימה הערב (רביעי) את ההכנות לקראת משחקה מחר (20:15) נגד דינמו באטומי באצטדיון המושבה במסגרת סיבוב המוקדמות הראשון של הליגה האירופית. בבאר שבע מקווים שהבלם מיגל ויטור יוכל לשחק למרות שנפצע בשבת בניצחון 0:1 על מכבי חיפה בגביע הטוטו. תומר יוספי, שמחלים מפציעה, אמור להיכנס כמחליף.
המאמן יוסי אבוקסיס אמר לקראת המשחק: "אמנם יש לנו יתרון אבל הגיאורגים כבר אחרי עשרה משחקים בליגה וזה מעניק להם יתרון כלשהו. הם טרם הפסידו העונה והם במקום הראשון בטבלה. אני מקווה שנבוא מוכנים. נצטרך להתעלות במשחק הזה. הראנו לשחקנים חומרים עליהם. יש שם המון שחקנים טובים ונצטרך לדעת לסגור אותם. במקביל נצטרך להביא את האיכות שיש לנו במשחק ההתקפה".
1 צפייה בגלריה
יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס. "יש להם המון שחקנים טובים"
(צילום: ראובן שוורץ)
אבוקסיס הוסיף: "זה משחק אחד שאסור לטעות בו ואי אפשר לתקן. זה כמו משחק גביע בארץ. אני מרוצה מהשחקנים שהגיעו. יש תחלופה גדולה מאוד. הבאנו שחקנים טובים שיצטרכו קצת זמן להיכנס לעניינים. אחרי משחק הליגה בשבת תהיה פגרה של שבוע ונרצה להגיע אליה אחרי שני ניצחונות".
המגן שון גולדברג דיבר גם כן: "אנחנו יודעים שהכל יכול להיות במשחק אחד. עשינו הכנה טובה. אומנם הם באמצע הליגה אבל אנחנו מתעסקים בעצמנו. היו לנו שלושה משחקים להתכונן. אני בטוח שיהיה בסדר, אנחנו נעשה את כל המאמצים".