שמחה גדולה במכבי חיפה לאחר ה-1:3 אמש (ראשון) 1:3 על הפועל ב"ש, שהעלה את הירוקים למקום הראשון בטבלה עם 6 נקודות מתוך 6 אפשריות. חיפה גם פתחה פער של 5 נקודות ממכבי ת"א, שתגיע לסמי עופר במחזור הרביעי. "אסור לנו להסתכל על אף קבוצה אחרת", אמר שחקן במועדון. "לא זכורה לי קבוצה שלקחה אליפות במחזור השני. אנחנו בתחילת הדרך ויש עונה ארוכה לפנינו".
בחיפה החמיאו לצ'ארון שרי וניקיטה רוקאביצה, שגם כבש צמד. השניים צפויים לקבל הצעה לחוזה חדש ומשודרג. "שרי ורוקאביצה הוכיחו מי הצמד ההתקפי הכי טוב בליגה – ובפער", אמר גורם בחיפה בסיום. גם מוחמד אבו פאני שחילץ הרבה מאוד כדורים ורץ ללא הפסקה זכה למילים טובות. ירדן שועה שוב עלה מהספסל אבל שמר על איפוק.
1 צפייה בגלריה
מכבי חיפה
מכבי חיפה
מכבי חיפה. נצחון שני העונה
(צילום: עוז מועלם)
במועדון דיברו על השינוי מאז הגעת המאמן ברק בכר: "אחרי שבאר שבע השוו, כולם חששו שאנחנו חוזרים לתסריט הישן, אבל הוכחנו שיש לנו קבוצה חזקה מנטלית שחזרה מהר מאוד להוביל ומגיע לברק שאפו גדול על כך".
הירוקים מתכוונים להמשיך ולשלב את חוסה רודריגס בהדרגה עד שיכנס לעניינים. בוגדן פלאניץ', שצפה בחבריו מהיציע עשוי להיכלל בסגל למשחק במוקדמות הליגה האירופית מול קייראט הקזחית ביום חמישי הקרוב. הסגר עליו הוכרז אמש עשוי להשפיע על גורל המשחק.