בבני סכנין שסיימה אתמול ב-1:1 מול בני יהודה תחל היום בהכנות לקראת המפגש מול מכבי נתניה ביום רביעי. בסכנין לא שוכחים את התבוסה 7:1 שספגו מהחבורה של ריימונד אטוולד בסיבוב הקודם ב"משחק הקורונה", וכעת ינסו לתקן.
"התבוסה הזו הייתה מכה קשה עבור המועדון", אמר גורם במועדון. "הצלחנו איכשהו להתגבר עליה והמשכנו הלאה. הפעם נתניה תגיע לפה והסיפור יהיה שונה. נעשה הכל כדי לקחת נקודות ולהחזיר את הכבוד".
1 צפייה בגלריה
בני סכנין
בני סכנין
בני סכנין. רוצים להחזיר את הכבוד
(צילום: ראובן שוורץ)
בסכנין עוקבים בדריכות אחרי ההתפתחויות בין מכבי חיפה לעאיד חבשי, שלא הופיע אתמול לאימון הירוקים בתקווה שיוכלו לצרפו. בקבוצה גם הבהירו שאוסאמה חלאיילה לא יעזוב עד תום העונה, אך לצד זה ישנה מחשבה לעשות עסקה עם מכבי חיפה לפיה החלוץ יימכר וימשיך לשחק בסכנין עד תום העונה כשבמסגרת העסקה יושאלו שחקנים של חיפה לסכנין ביניהם חבשי. בכל מקרה, הכוונה היא להתחזק בשני שחקני התקפה ובלם.
חלאיילה עצמו שלא פתח אתמול בהרכב, מעדיף לצאת ולשחק בקבוצה בחו"ל. "זה נכון שקשה לסרב להצעה מחיפה אם תגיע, אבל הכיוון שלו הוא לצאת לחו"ל", אמרו הבוקר בסביבתו של החלוץ. "30 אחוז מהכרטיס שייך לאבא שלו כך שללא הסכמתו לא תהיה עסקה עם חיפה או עם קבוצה אחרת. הוא ישחק עד סוף השנה בסכנין ולאחר מכן הוא מעדיף להיות ליגיונר".