אצטדיונה הביתי של הפועל באר שבע, טוטו-טרנר, נסגר היום (רביעי) באופן זמני בשל ליקויים בטיחותיים שנתגלו בו, וכתוצאה מכך הפועל באר שבע לא תוכל לארח בו את בית"ר ירושלים בשבת, וייתכן שלא תשחק בו גם עד סוף העונה. במועדון מצאו במהירות בית חלופי ויארחו את מכבי ובית"ר ירושלים באצטדיון הי"א באשדוד.
מחברת כיוונים והחברה הכלכלית לפיתוח באר שבע נמסר: "בהמשך לבדיקות אחזקה תקופתיות שגרתיות שנערכו לאחרונה באצטדיון ע"י החברה הכלכלית, התברר כי ישנם, כנראה, ליקויים בגג האצטדיון. על מנת לעמוד על המשמעות של ליקויים אלה ודרכי הפעולה לתיקונם, נשכרו שירותיה של חברה מומחית בעלת שם בתחום, שנתבקשה לבצע סקר מקיף לקבלת תמונת מצב של גג האצטדיון".
1 צפייה בגלריה
לא ישחקו העונה בטרנר?
לא ישחקו העונה בטרנר?
לא ישחקו העונה בטרנר?
(צילום: הרצל יוסף)
"המסקנות העולות מהסקר הינן, כי ישנם ליקויים לא מעטים בגג האצטדיון המחייבים היערכות שתאפשר ביצוע התיקון בלוחות זמנים הקצרים ביותר, ככל הניתן. בהתאם למסקנות הסקר ובעיקר, למען הזהירות והצורך לשמור על בטיחות ושלום ציבור המשתמשים באצטדיון, הוחלט על הפסקת השימוש באצטדיון עד לתיקון כלל הליקויים ו/או עד לתיקון שיאפשר שימוש במתקן ללא כל סיכון למשתמשים בו. בימים הקרובים, לאחר שיובהרו הליקויים ודרכי הפעולה לתיקונם, יגובש מתווה הפעולה ולוחות הזמנים הצפויים עד למתן אישור להפעלת האצטדיון", נכתב.
פורסם לראשונה: 13:39, 17.06.20