הפועל באר שבע וברק בכר הגיעו להסכם לגבי הפיצוי שיקבל המאמן, אשר פוטר במהלך העונה שעברה ומונה לאחרונה למאמנה של מכבי חיפה. כזכור, בין הצדדים עמדה מחלוקת לגבי גובה הפיצוי שיוענק לבכר, אשר אמור היה לקבל את מלוא שכרו במקרה שלא היה מקבל תפקיד במועדון אחר.
בהפועל באר שבע אישרו: "במשך כל התקופה התקיים שיח טוב ומכבד בין שני הצדדים. אנו שמחים לעדכן כי היום נסגר סופית הסכם הפיצוי עם ברק בכר. אנו מאחלים לברק הצלחה במכבי חיפה".
1 צפייה בגלריה
אלונה ברקת, ברק בכר, אסי רחמים ובן ביטון
אלונה ברקת, ברק בכר, אסי רחמים ובן ביטון
"תודה לאלונה ואסי". בכר עם הבוסים לשעבר
(צילום: הרצל יוסף)
בכר כתב בפייסבוק: "את הפרידה מהקהל האדיר של הפועל באר שבע והמועדון הזה כבר עשיתי לפני כמה חודשים, באר שבע היא עיר של אנשים שתמיד נתנו לי הרגשה של בית, שהיו שם בטוב וברע, אנשים שנכנסו לי ללב. בימים האחרונים הגענו להסדר על סיום של ההתקשרות, ואני שמח שידענו לסיים את העניין בצורה ראויה וטובה. תודה לאלונה, אסי, עידו, ניר ואביתר על השנים יחד, תודה לעובדים המדהימים של הפועל ב״ש שהיוו עבורי משפחה, ושוב תודה לכל מי שהיה שם בחמש השנים הללו- ביציע, בבית, במילה הטובה ברחוב, ובחיבוק החם והאוהב. לעולם לא אשכח אתכם".
בעניין אחר נמסר מהפועל באר שבע: "סוגיה נוספת שעלתה בתקופה האחרונה הינה קבלת התשלומים מבית"ר ירושלים עבור העברותיהם של דוד קלטינס ומיכאל אוחנה. לאור תקופת הקורונה, פרסנו את הסכום הכספי שאנו אמורים לקבל מבית"ר ירושלים לשני תשלומים, תוך קבלת בטוחות מתאימות. התשלום הראשון כבר התקבל והתשלום הנוסף יתקבל במהלך חודש ינואר".