במכבי נתניה השלימו את ההכנות לקראת המשחק הערב (ראשון , 21:00) מול מ.ס אשדוד, בו ימשיכו צמד המאמנים סלובודן דראפיץ' ושי ברדה לשלב שחקנים צעירים, כשהמטרה היא להכשירם לקראת העונה הבאה.
ללא קשר למשחק, אי הוודאות סביב העונה הבאה נמשך ובמועדון מתקשים (בעקבות משבר הקורונה ועזיבתו של הבעלים אייל סגל) להציע חוזים גבוהים. בראש עומדת סוגיית המאמנים שטרם הגיעו לפשרה על הקיצוץ בשכרם ובשלב זה ניראה כי הפערים עדיין גדולים ולא מן הנמנע שבסופו של דבר הצדדים ייפרדו בקיץ. "קצת תמוה המצב שהמאמנים לא מנהלים את המו"מ מול ראשי המועדון, אלא עורך דינם עושה זאת. היחסים בין אייל סגל לדראפיץ' וברדה היו לאורך כל הדרך טובים ודברים היו נסגרים ללא בעיה. עכשיו הסיפור קצת שונה", אמר גורם במועדון.
2 צפייה בגלריה
הפועל באר שבע מול מכבי נתניה
הפועל באר שבע מול מכבי נתניה
ימשיכו בנתניה או לא? ברדה ודראפיץ'
(צילום: עוז מועלם)
ולא רק לגבי הצוות המקצועי הדברים לא ברורים. גם בקרב השחקנים קיימים סימני שאלה רבים, כמו למשל עתידו של השוער דני עמוס, ששוב לא יפתח בהרכב הערב. מי שיעמוד בין הקורות יהיה רז כרמי. מהסגל ייעדרו הזרים טים הויבך ולזאר צ'ירקוביץ', כשהאחרון טרם קיבל הודעה אם ימשיך בעונה הבאה.

בן שמעון: "כשאתה לובש את הסמל של המועדון, צריך לבוא רציני"

עבור מ.ס אשדוד יש שתי מטרות. הראשונה, להשיג ניצחון שיקנה מענק של 70 אלף שקל, השנייה נוגעת לכמות דקות משמעותית לקידום השחקנים הצעירים של המועדון. כל זאת לאחר שהקבוצה כבר הבטיחה הישארות בליגת העל.
רן בן שמעון: "יש עוד מטרות פנימיות. כשאתה לובש את הסמל של המועדון שלך, אתה צריך לבוא רציני. רואים את זה בשבועות האחרונים שיש קבוצות, שגם אין להם מה לעשות בליגה, עדיין מנצחות".
2 צפייה בגלריה
רן בן שמעון
רן בן שמעון
בונה על הצעירים. בן שמעון
(צילום: אבי רוקח)
המאמן, שלא מרוצה מספיגת השערים של קבוצתו מתחילת הפלייאוף התחתון (11) יחזור לשיטת שלושת הבלמים, כשניר ברדע ישוב להרכב. קשר קבוצת הנוער, עידן דהן, שבישל את השער השני במשחק נגד הפועל כפר סבא לשלומי אזולאי, יפתח אף הוא.