הפועל באר-שבע בדרך לעסקת טיעון עם תובע ההתאחדות לכדורגל עו"ד ניר רשף, לפיה הקשר הפורטוגלי ז'וזואה יורחק משלושה או ארבעה משחקים בעקבות ההתפרצות שלו בסיום המשחק מול עירוני קריית שמונה, כך נודע לראשונה ל-ynet.
תחילה טען הפורטוגלי בפני אנשי באר שבע כי אמר לעבר השופטים: "אתם הורגים אותי", אולם על פי דוח השופט דוד פוקסמן והמשקיף, השחקן שלח איום לעבר צוות השיפוט ואמר בין היתר "אני אהרוג אתכם".
3 צפייה בגלריה
ז'וזואה
ז'וזואה
ישוב רק בפלייאוף? ז'וזואה
(צילום: עוז מועלם)
ז'וזואה בכל מקרה לא אמור היה לשחק הערב (ראשון, 20:30) בטוטו-טרנר נגד הפועל ת"א בשל צבירת כרטיסים צהובים, ולאחר מכן הגיע גם הכרטיס האדום מול ק"ש. ולכן, כמו במקרים של מכבי חיפה והפועל חיפה, בבאר שבע החליטו לפנות ולהציע עסקת טיעון לתובע ההתאחדות.
נראה כי מעבר לשני המשחקים הקרובים נגד הפועל ת"א ומכבי פ"ת, בהם בכל מקרה לא ישחק, הוא יורחק גם ממשחק אחד או אפילו שניים נוספים ויוכל לחזור רק בפלייאוף העליון. כחלק מעסקת הטיעון ז'וזואה יחויב להתנצל באופן פומבי על התנהגותו.
רוני לוי אמור ליהנות הערב מסגל מעובה יותר מזה שהיה לו בשני משחקיו הראשונים בב"ש. לואי טהא חוזר אחרי שסיים לרצות עונש הרחקה בעקבות כרטיסים צהובים. גם סיניטיהו סלליך, אלטון אקולטסה, ג'ונתן אגודלו, ולראשונה פארליי רוסה, אמורים להיכלל בסגל. חאתם אלחמיד ושגיב יחזקאל בספק.

שת"פ עם דימונה

בנושא אחר, ב"ש שוקלת אפשרות לשיתוף פעולה עם מ.ס דימונה מליגה א. בשישי האחרון הגיעה אלונה ברקת לדימונה ונפגשה עם ראש העיר בני ביטון בנושא. לאחר מכן צפתה במשחק של הקבוצה מול שמשון כפר קאסם. לברקת התלוו שני עוזרי המאמן של ב"ש, אליניב ברדה ומאור מליקסון.
שיתוף הפעולה עשוי לכלול זכות ראשונים של דימונה בצירוף שחקנים מב"ש בהשאלה, וכן אימוץ מחלקת הנוער של דימונה ע"י הקבוצה מליגת העל. לא מזמן נעשו ניסיונות של דימונה לשתף פעולה עם בית"ר ירושלים, אבל מאז שיוסי בניון, שגדל בעיר, סיים את תפקידו במועדון, הרעיון נזנח.
3 צפייה בגלריה
אלונה ברקת
אלונה ברקת
ברקת. נפגשה עם ראש עיריית דימונה
(צילום: אבי רוקח)

קלינגר: "ממשיכים לסבול מסגל קצר"

ניר קלינגר, שאמנם הורחק במשחק הליגה האחרון נגד מכבי חיפה, טרם עמד בפני ועדת משמעת - ולכן יעמוד על הקווים של האורחת.
"המשחק מול מכבי חיפה מאחורינו ואנחנו רוצים לשמר את היכולת", אמר קלינגר. "אנחנו ממשיכים בסדרת המשחקים הקשים נגד באר שבע. אנחנו מתייחסים ליכולת שלנו להתמודד עם האתגרים, בעיקר במשחק הערב בטרנר. אני מקווה שנוכל להשתמש בחלק מהשחקנים שיחזרו לסגל, אבל אנחנו ממשיכים לסבול מהיעדרויות וסגל קצר. עם זאת, זה לא מהווה תירוץ". איאד אבו עביד הוסיף: "מגיעים לטרנר כדי להילחם ולקחת נקודות".
3 צפייה בגלריה
קלינגר זועם על השופט בן אברהם
קלינגר זועם על השופט בן אברהם
למרות ההרחקה, יעמוד הערב על הקווים. קלינגר זועם על בן אברהם
(צילום: ראובן שוורץ)