48 שעות נותרו ל"משחק העשור" של מכבי חיפה, כפי שמכנים זאת אוהדי הקבוצה. הירוקים יארחו ביום ראשון (20:30) את הפועל ב"ש למשחק שיכריע את גורל האליפות. ניצחון או תיקו יבטיחו לחיפה את התואר לראשונה מזה עשור. הפסד - והחבורה של ברק בכר תהיה חייבת שמכבי ת"א תמעד מול עירוני קריית שמונה.
בכר ניסה לשדר אתמול עסקים כרגיל והרגיע את השחקנים אחרי התיקו הדרמטי מול קריית שמונה. המאמן שוחח עם השחקנים והבהיר להם שהוא מאמין בהם ובטוח שהם ישלימו את המשימה בראשון. העובדה שבאר שבע מגיעה ללא מרבית השחקנים הבכירים לא מרגיעה את הירוקים: "זו קבוצה מספיק חזקה, ראינו כבר מה קרה כשמכבי ת"א התייצבה מולנו עם סגל חסר בגביע. נבוא בשיא המוכנות למשחק ונתרכז בעצמנו".
3 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה
יחגגו גם ביום ראשון? שחקני מכבי חיפה
(צילום: אורן אהרוני)
3 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
בטוח בקבוצה שלו. בכר
(צילום: עוז מועלם)
בכר, כזכור, אמר אתמול לשחקנים: "כולנו ביחד במסע הזה. זה מסע שיוצאים ממנו עם שריטות אחרי שחטפת פצצות ועברת 'דרך האש', ועכשיו הכדור עובר אלינו. אל כולנו. סגרנו את הלילה, התאוששנו, לוקחים נשימה ועכשיו אנחנו כבר בכל הכוח לעבר יום ראשון".
"אנחנו נהיה עם 30 אלף אוהדים בגב שלנו ואף אחד מהם לא יבוא ל'הצגה' - הם יבואו כדי לדחוף אותנו. כולנו ביחד נהיה עם האנרגיה הנכונה כדי לעשות את זה - אחרי 10 שנים - וזה בדיוק מה שיקרה. נרוויח את שלנו ביושר ובעבודה קשה".
3 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי חיפה
אוהדי מכבי חיפה
ימלאו את סמי עופר. אוהדי מכבי חיפה
(צילום: אורן אהרוני)
נטע לביא המוצהב ייעדר ומי שיפתח במקומו הוא מוחמד אבו פאני. גם חוסה רודריגס, שהיה חלש מול קריית שמונה, יעלה ב-11. דוניו זוכה להעדפה על פני ניקיטה רוקאביצה בחוד. שאר ההרכב יהיה ללא שינוי, כאשר רמי גרשון שוב יפתח כבלם לצידו של עופרי ארד.