"אם משה סיני וניר קלינגר רק היו בונים פה בקיץ קבוצה כמו שיש לנו מהרגע שהבעלים שינו את הכל בינואר, אפילו הפועל ת"א הזו, עם קצת מחשבה, לא בכסף גדול, שווה פלייאוף עליון". אחרי הניצחון 0:1 אמש (ראשון) בטוטו טרנר על הפועל באר שבע, גורמים בכירים במועדון הודו כי בניית הקבוצה לפני פתיחת העונה היא זו שהביאה לעובדה שהאדומים נלחמים בתחתית.
אחרי שהציגה גם בהפסד למכבי חיפה מחצית שנייה מצוינת, הפועל ת"א מצליחה בעידן החיזוק החדש בעיקר במשחקי חוץ, כשניצחה את בית"ר ירושלים בטדי, את מכבי נתניה באצטדיונה, מכבי פ"ת במושבה ואתמול כאמור בבאר שבע.
2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל ת"א חוגגים בטרנר
שחקני הפועל ת"א חוגגים בטרנר
שחקני הפועל ת"א חוגגים בטרנר
(צילום: הרצל יוסף)
הניצחון הזה הרחיק את האדומים שלוש נקודות מהקו האדומים הודות להפסד של בני סכנין. בשבת (15:00) תשחק הקבוצה בבלומפילד מול הקבוצה מהמגזר, במשחק העונה מבחינתה, כשניצחון נוסף ייתן לה שקט לקראת המאני טיים בפלייאוף התחתון. "אם הבעלים לא היו פותחים את הכיס ומסתמכים על הסגל שנבנה בקיץ היינו בבעיה אחת גדולה", אמרו בהפועל.
למרות שניצחה את באר שבע והציגה מחצית ראשונה סבירה לגמרי, בהפועל ביקרו את צורת המשחק במחצית השנייה, בדיוק כמו במשחק נגד נתניה ובניגוד לכדורגל המצוין שהפגינה נגד מכבי חיפה. "הרחקנו כדורים מהדקה ה-60, זה לא נראה טוב, זה לא כדורגל", הודו במועדון.
2 צפייה בגלריה
ניר קלינגר
ניר קלינגר
קלינגר
(צילום: ראובן שוורץ)
לטענת ניר קלינגר, המגן בן ביטון פרק את הכתף ובכל זאת החליט להמשיך ולשחק, כשגם שלומי אזולאי נפצע. מי שנכנסו אחרי שהחלימו מקורונה היו עמנואל בואטנג ואופק ביטון, שהציג משחק לחימה. "זה היה ניצחון קשה מאוד", אמר קלינגר. "אמנם במחצית הראשונה המשחק היה בשליטה שלנו והבקענו, אבל במחצית השנייה באר שבע שיגרה כלים התקפיים וטריים. אנחנו היינו עייפים והלכנו לאחור, זה לא צריך לקרות, אבל סך הכל באר שבע קבוצה מצוינת. חשוב להבהיר לכולם ששום דבר לא גמור, צריכים להיות מרוכזים".
רז שטיין הוסיף: "שמח על הניצחון , עשינו משחק הקרבה לא רגיל, מודעים למצבנו. הנקודות מאוד חשובות, אני גאה בשחקנים, כולנו עשינו מאמץ אדיר. יש לנו עוד דרך ארוכה ועבודה קשה. אנחנו צריכים להישאר צנועים, לעבוד קשה ולהגיע למטרות שלנו".