מחאת אוהדי הפועל תל אביב נגד ההנהלה נמשכת. יותר מ-100 אוהדים אדומים הגיעו הבוקר (שישי) לתמוך בשחקנים לקראת המשחק מול באר שבע ביום ראשון הקרוב בליגת העל.
האוהדים עודד את השחקנים, קראו למאמן ניר קלינגר לא להחזיר את גילי ורמוט והמשיכו במחאה נגד הבעלים.
צפו במחאת אוהדי הפועל ת"א
(צילום: ארגון מחאת אוהדי הפועל)
ארבעת הבעלים בדרך החוצה ועשויים להעביר בקרוב את ניהול המועדון לנאמן שינהל אותו עד למציאת פתרון קבוע. אחד מהם, בועז תושב, כבר טס לדובאי במטרה להיפגש עם ארבעה שייחים כדי למצוא רוכש.
בהפועל מעדיפים למצות את אפשרות המכירה הישירה לאיש עסקים, כששניים מהבעלים - בועז תושב (אחיינו של מאיר) ושרון ניסנוב - מנסים לקדם מהלך בדובאי, אחרת הם יממשו את התוכנית של העברת ניהול המועדון לידי נאמן. במקרה כזה, הניסנובים, מאיר תושב וזאב גרינברג יהיו עדיין רשומים כבעלים עד למכירה עתידית, ובינתיים יצטרכו להגיש את הערבויות הנדרשות להתאחדות ולכבד את החוזים הקיימים.
המשמעות היא שהפועל ת"א תמשיך לפעול עם תקציב הכנסות בלבד, ללא השקעת בעלים, ובמציאות כלכלית בעייתית גם ככה, למרות שהשחקנים לא צפויים להיפגע בשלב הזה. אופציה שנייה שהבעלים בוחנים היא הקמת קבוצת ניהול שתהיה מורכבת מדריקטוריון אוהדים. במקרה כזה, מאיר תושב הבטיח שיזרים את סכום ההשקעה הקבוע שלו – מיליון וחצי שקל מדי עונה.