בבני סכנין פתחו רשמית את ההכנות לעונה הקרובה בה תשוב הקבוצה לליגת העל. בשלב הראשון, ראשי המועדון סיכמו כצפוי עם המאמן אלדד שביט על המשך העסקתו לעונה הקרובה כאשר פרטי ההסכם כבר הועלו על הכתב ונדרשת עכשיו רק חתימה.
בניגוד לחוזה שחתם שביט במהלך העונה שעברה - הסכם סטנדרטי ללא מענקים - הפעם מופיע בחוזה שלו סעיף לפיו הוא יזכה למענק אם הקבוצה תצליח להעפיל בתום הסיבוב השני לפלייאוף העליון. בהנהלת המועדון הבהירו לשביט כי הם מכוונים העונה להגיע לחוף מבטחים בשלבים מוקדמים של העונה על מנת שלא להיגרר למאבקי הישרדות - כשהשאיפה מבחינתם היא לסיים בחלק העליון. "מוקדם לצאת בהצהרות בשלב הזה, כשהסגל עדיין לא גובש אבל נעשים מאמצים לגייס תקציב מכובד שיעזור להעמיד קבוצה טובה. למדנו הרבה מהטעויות שנעשו לפני שנתיים והפקנו לקחים כדי שהדברים ייראו אחרת", אמר גורם בהנהלה.
2 צפייה בגלריה
בני סכנין
בני סכנין
בני סכנין
(צילום: שרון צור)
2 צפייה בגלריה
דויד מתאוס
דויד מתאוס
דויד מתאוס. בסכנים לא פוסלים
(צילום: אלעד גרשגורן)
בסכנין מודעים לקושי עם הבאת שחקנים זרים בגלל הגבלות הקורונה והבידודים הממושכים שנדרשים מאנשים שנוחתים בארץ. בשלב ראשון הם ינסו לצרף זרים ששיחקו כבר בארץ, דוגמת בלם עירוני קריית שמונה, מרקוס דיניז, ובלם הפועל רעננה, דויד מתיאוס, שכבר הוצע לקבוצה - ובמועדון לא פוסלים את המהלך.
השוער מחמוד קנדיל שמחזיק בחוזה לעונה נוספת ימשיך לשמש כשוער הראשון של הקבוצה. בסכנין מתכוונים להביא לעמדת השוער השני או השלישי את שוער נבחרת פלסטין, רמי חמאדה (26), מהלך שנעשה על פי החלטת ההנהלה עוד בטרם הסיכום עם המאמן שביט.