אחרי כל כך הרבה ספקולציות, ירדן שועה סיכם בבית"ר ירושלים לשלוש שנים עם אופציה לעונה נוספת. במכבי חיפה חוזהו של שועה עמד על 170 אלף אירו, אולם עתה התפשר על שכר נמוך יותר, כ-120 אלף אירו לעונה. בעונה שעברה החלוץ בן ה-21 רשם 20 הופעות ליגה וכבש פעמיים בלבד.
בעלי בית"ר, משה חוגג, רכש את כרטיסו של שועה תמורת 1.4 מיליון אירו ממכבי חיפה, שתצטרך להסתדר עם בני יהודה המחזיקה ב-30 האחוזים מהכרטיס. "שום דבר טוב לא בא בקלות, יש לך הרבה מה להוכיח ילד. אנחנו נתמוך. שיהיה בהצלחה", אמר חוגג אחרי החתימה.
3 צפייה בגלריה
שועה
שועה
עובר לבית"ר . שועה
(צילום: באדיבות בית"ר ירושלים)
3 צפייה בגלריה
ירדן שועה
ירדן שועה
שועה וחוגג לאחר החתימה
(צילום: באדיבות בית"ר ירושלים)
שועה עצמו אמר: "אני שמח מאוד על המעבר לקבוצה מפוארת כמו בית"ר ירושלים. זהו מעבר מרגש מבחינתי וזה לא סוד שרציתי להגיע לכאן לכל אורך התקופה האחרונה. אני מחכה כבר להתחיל את האימונים ובעיקר להגיע ולפגוש את הקהל בצהוב-שחור ובתקווה להגיע לכמה שיותר הישגים. אחרי המשא ומתן הארוך, עכשיו הגיע הזמן להתרכז בכדורגל".
"כל הצדדים רצו את העסקה הזאת, ולכן זה קרה. במכבי חיפה חיכו לרגע שהכל ייסגר, זאת הייתה טעות להביא אותו", טענו גורמים בסגנית האלופה, שרק לפני כשנתיים שילמה 1.4 מיליון אירו לבני יהודה בעבור 60 אחוז מכרטיסו. ההחלטה של חיפה להמשיך עם שועה עוד עונה, אפילו שמדובר היה בימים ספורים בלבד, חייבה אותה להעביר עוד 200 אלף אירו לבני יהודה עד חודש מרץ.
3 צפייה בגלריה
קלטינס, שועה
קלטינס, שועה
"ההזדמנות האחרונה שלו בקבוצה גדולה". שועה
(צילום: ראובן שוורץ)
"זו תהיה ההזדמנות האחרונה של שועה בקבוצה גדולה", אמרו בבית"ר. "רק שפה יש לו חדר הלבשה לא פראייר, הוא לא יוכל לעשות מה שהרשה לעצמו בבני יהודה ובטח שבמכבי חיפה".
פורסם לראשונה: 06:39, 16.10.20