הפועל באר שבע נערכת למשחקה הביתי מחר (חמישי, 19:55) נגד ניס הצרפתית, שינעל את שלב הבתים של הליגה האירופית. באר שבע פתחה את שלב הבתים בסערה עם ניצחון 1:3 על סלביה פראג, מה שגרם לה לפנטז על עלייה לשלב הבא, אך היא ספגה מאז ארבעה הפסדים רצופים.
כעת היא נאבקת בעיקר על הכבוד, שכן ניצחון יעניק לה את המקום השלישי בבית והפסד ישאיר אותה אחרונה. המאמן יוסי אבוקסיס אמר על המצב בבית: "רצינו להשיג יותר אבל גם סלביה פראג ובאייר לברקוזן היו גדולות על הבית הזה. כשניצחנו את סלביה ראינו שהם מצוינים, הם ברמה גבוהה מאוד. אחרי הניצחון הראשון היה לנו הרבה יותר קשה. במשחק הבית נגד לברקוזן כשהובלנו 1:2 יכולנו לכבוש שער נוסף, אך במקום זה ספגנו את השוויון ושם השתנה המומנטום של הבית הזה ואיבדנו סיכוי לעלות".
1 צפייה בגלריה
אבוקסיס על הקווים
אבוקסיס על הקווים
יוסי אבוקסיס
(צילום: EPA)
אבוקסיס מצא בכל זאת נקודת אור בהופעה של קבוצתו במפעל: "יש פה שחקנים צעירים שחווים חוויות. להבדיל ממה שהיה פה בעבר, כששחקנים שלא חוו את זה. זה ייתן להם המון ניסיון וביטחון בעתיד". על העובדה שקבוצתו סוף סוף חזרה לנצח (1:2 על בית"ר ירושלים), הוסיף אבוקסיס: "אחרי ניצחון האווירה תמיד טובה".
אבוקסיס צפוי להמשיך עם הרוטציה בהרכב כשהמטרה היא לשמור את השחקנים למשחק החשוב יותר, נגד עירוני קריית שמונה בליגה. ז'וזואה ואלטון אקולטסה לא כשירים במאה אחוז ולא בטוח שיפתחו.