תם ונשלם, אוראל דגני עוזב את הפועל ת"א. הצדדים הצליחו להגיע להסכמה בנושא משכורות חודשים יוני-יולי והבלם יחתום בשעות הקרובות רשמית בבית"ר ירושלים. הקפטן האדום כבר הוצג במדי בית"ר במהלך השבוע, אבל טרם חתם רשמית. כעת כשהמגעים מול האדומים הסתיימו אחת העסקאות הגדולות של הקיץ בכדורגל הישראלי תצא לפועל. במסגרת הפשרה יקבל הבלם משכורת אחת, מתוך השתיים שדרש.
בעקבות הקשיים במעברו, שקל דגני להגיע לאימון הערב (חמישי) בוולפסון. דגני דרש לקבל את מלוא שכר יוני, בעוד הפועל מצידה טענה כי בדיוק כמו לשחקנים האחרים, הם שילמו לו בקיזוז 50 אחוז. הבלם מבחינתו הסביר כי הוא לא חתם על הסכם כזה. דגני גם דרש את שכר יולי, שאמור להיכנס בעוד ארבעה ימים. בהפועל טענו כי בחלק מהימים הקבוצה הייתה בכלל בפגרה, ובנוסף היא הורידה את סעיף היציאה שלו בחצי (200 אלף דולר במקום 400 אלף), שסייעו לבית"ר לממש אותו ולדגני לקבל שכר גבוה יותר וחוזה לשלוש שנים.
3 צפייה בגלריה
הפועל ת"א מאוכזבת
הפועל ת"א מאוכזבת
דגני. עוזב את הפועל ת"א
(צילום: ראובן שוורץ)
3 צפייה בגלריה
הודעת ההצטרפות של דגני לבית"ר
הודעת ההצטרפות של דגני לבית"ר
הודעת ההצטרפות של דגני לבית"ר
(צילום: באדיבות בית"ר ירושלים)
בהפועל טענו רק הבוקר: "מבחינתו שיישאר פה". גם דגני שמחזיק בחוזה לעוד שנתיים בהפועל, 200 אלף דולר לפני קיצוץ, הבהיר אתמול בפני נציגיו: "יש לי חוזה לעוד שנתיים בהפועל, לא אקצץ שקל אחד מהחוזה שלי. אם לא ישלמו לי את החוב שלי, אשאר".
דגני, כבר סגר את תנאיו בבירה, 170 אלף דולר לשלוש שנים. גורם במועדון הבהיר הבוקר: "דגני ישחק בבית"ר, לא יכול להיות שזה לא יקרה אחרי שהוצג". אגב, בבית"ר מודים כי נעשתה טעות בהצגת הבלם עוד לפני שבכלל חתם. "היינו בטוחים שהכל כבר סגור".
בינתיים, בבית"ר השיקו את המדים החדשים לעונת 2020/21 והם נבחרו על-ידי האוהדים משלל אפשרויות. לצד שלוש התלבושות הרגילות, עוצבה גם חולצת רטרו בצבע תכלת.
3 צפייה בגלריה
המדים החדשים של בית"ר
המדים החדשים של בית"ר
המדים החדשים של בית"ר
(צילום: בית"ר ירושלים)
פורסם לראשונה: 06:31, 06.08.20