לראשונה מזה שלושה חודשים, הפועל תל אביב, שניצחה אמש את מכבי פ"ת (0:2), עלתה מעל הקו האדום, זאת לקראת משחק התחתית ביום שני בבלומפילד, בבכורה של יוסי אבוקסיס על הקווים של בני יהודה. מי שכבש שער ראשון עבור האדומים היה שחקן הרכש לידור כהן, דווקא מול האקסית מכבי פ"ת. "זה היה שער חשוב ללידור", אמרו בהפועל.
ניר קלינגר, ששידר בתקופה האחרונה אנרגיות נמוכות מאוד, מתכונן לקראת המשחק החשוב ביותר של הקבוצה: "אנחנו שבעי רצון מהניצחון, שלוש נקודות חשובות מאוד. המאבק ימשיך להיות מאתגר, לאורך זמן אסור לנו למצמץ", אמר המאמן. "אנחנו במסע ארוך ומתיש שיהיה מוצלח בסופו של דבר אם נשחק עם מחויבות ורצון. אנחנו צריכים לשפר את משחק הנעת כדור, לא היינו מושלמים. אנחנו חייבים להתאושש כמה שיותר מהר. שאפו לשחקנים, כל אחד נתן את הנשמה, הניצחון הגיע לנו".
2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל חוגגים
שחקני הפועל חוגגים
שחקני הפועל חוגגים
(צילום: יאיר שגיא)
מי שבחר לנקוט בקריאה לא אחראית היה דן איינבינדר. "מחכים לאוהדים שיבואו לאימונים לעודד אותנו", אמר בניגוד להנחיות, ודיבר לאחר מכן על הניצחון: "התחלנו את המשחק בדיוק כמו שסיימנו אותו נגד חדרה, הרבה תעוזה ויכולת טובה. רוצים להמשיך הלחימה עד לסיום העונה, כל נקודה חשובה בהפועל. עדיין לא ניצחנו שני משחקים ברציפות העונה, עם הפנים למשחק נגד בני יהודה".
בנושא אחר, בהפועל תל אביב בכלל לא שקלו חזרה של מאור בוזגלו לקראת יום ההעברות האחרון, כשהבוררות בין הצדדים תיסגר בפן הכלכלי בלבד, ללא פשרה של חזרתו לסגל הקבוצה.
2 צפייה בגלריה
מאור בוזגלו
מאור בוזגלו
עדיין ללא קבוצה. מאור בוזגלו
(צילום: עוז מועלם)
מאחורי הקלעים היו כל מיני ניסיונות ופגישות להשיב את בוזגלו לסגל הקבוצה, אולם אחרי צירופו של רז שטיין הנושא כלל לא ענה והפועל תסגור את חלון ההעברות עם שישה מצטרפים חדשים.