הפועל כפר סבא השלימה את הכנותיה לדרבי השרון מול הפועל רעננה (שבת, 20:15). קבוצתו של עמיר תורג'מן מבינה היטב שניצחון יהיה צעד משמעותי מאוד להבטחת עונה נוספת בליגת העל.
תורג'מן התייחס ל-0:0 במחזור הקודם מול בני יהודה: "בכל משחק שאנו לא מנצחים - אני מרגיש שיכולנו להשיג יותר, ובפרט כשאנחנו ביתרון מספרי. רציתי לעשות את הדברים מהר וחד יותר. נהיה חייבים לדעת לפצח הגנות שמצופפות נגדנו".
2 צפייה בגלריה
עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן
בטוח בקבוצתו. תורג'מן
(צילום: ראובן שוורץ)
על המפגש הקרוב בשבת: "יהיה משחק קשוח ואגרסיבי. נערכים לכך. במשחקי פלייאוף יש מתח ואמוציות. אם נגיע דרוכים ואינטנסיביים - נצליח". המגן הימני, טום שלח, הוסיף: "אני בטוח שיכולנו להוציא יותר מול בני יהודה, אבל זה היה משחק ראשון והיה חסר לנו חדות ודיוק בפס האחרון. רצינו מאוד לנצח. ובכל זאת כל נקודה חשובה בליגה הזאת".

רעננה: הזדמנות אחרונה

אצל נועלת הטבלה, שבמחזור האחרון השמיטה יתרון של 0:2 מול מ.ס אשדוד ובסופו של הערב יצאה מופסדת (3:2), מבינים שהמשחק מחר (שבת, 20:15) הוא כנראה ההזדמנות האחרונה של המועדון לנסות ולהינצל מירידת ליגה.
2 צפייה בגלריה
הפועל רעננה
הפועל רעננה
פחות מעודד. לחמן
(צילום: אבי רוקח)
המאמן אייל לחמן אמר לקראת המשחק: "מהמשחק באשדוד אנחנו לוקחים את המוכנות שלנו. שיחקנו מול קבוצה חזקה, אבל אלמלא הפנדל שלהם הם לא היו מבקיעים לנו שערים. מהמשחק אנחנו לוקחים את הדריכות ואת שפת הגוף של השחקנים שלנו שהראו מוטיבציה גדולה, אני מאוד מרוצה מהשחקנים של רעננה שמפתיעים לטובה. אנחנו פחות מעודדים מהנושא של הרעננות שלנו, מזה אנחנו למדים שאנחנו צריכים להשתמש בסגל הגדול של הצעירים ולרענן את המשחק. אנחנו מתעסקים כמובן רק בהתמודדות מול הפועל כפר סבא כדי להגיע בצורה טובה למשחק".
ירדן כהן הוסיף ואמר:" הקבוצה נערכת לקראת המשחק מול כפר סבא ברצינות רבה, כמו לכל משחק בפלייאוף הזה. כל משחק הוא כמו גמר גביע ואנחנו מגיעים לנצח כי אין לנו ברירה אחרת. המשחק באשדוד היה מאוד מאכזב, במיוחד אחרי שאיבדנו יתרון של שני שערים, אבל אין לנו ברירה אלא להרים את עצמנו ולבוא מוכנים לנצח בשבת כי גם כשנופלים ומפסידים צריך לדעת לקום ולנצח".
פורסם לראשונה: 09:19, 05.06.20