מיץ' גולדהאר ערך הערב (רביעי) שיחת זום עם אנדי רם כחלק מפרויקט של הקריה האקדמית קריית אונו. הבעלים של מכבי תל אביב, שלא מדבר לעיתים קרובות עם התקשורת בארץ, התייחס כמובן למה שקורה אצל האלופה ולכדורגל הישראלי.
"מכבי תל אביב עבורי הייתה אייקון ספורטיבי, אבל גם מועדון מייצג ליהודים ברחבי העולם והם היו בקשיים כלכליים", סיפר גולדהאר על התקופה לפני שרכש את המועדון. "אחרי הרבה פעמים שסירבתי ואחרי שחשבתי לא מעט, ראיתי משהו, זה היה כמו לידה של משהו, ואמרתי לעצמי – זה יכול לעבוד. ואז אמרתי לאנשים שלי, בוא נעשה את זה. אני לא מתחרט על זה לשנייה".
2 צפייה בגלריה
מיץ' גולדהאר
מיץ' גולדהאר
מיץ' גולדהאר
(צילום: אורן אהרוני)
"את המילה פראייר שמעתי הרבה אחרי שרכשתי את מכבי ת"א, זה לא הטריד אותי", הוא טען. "זה הצחיק אותי שהם חושבים שמה אני עושה הוא מאוד נאיבי".
על עתידו במועדון הוסיף: "כמה זמן אני אשאר במכבי ת"א? כל עוד אני נהנה מזה הנאה אישית. ברור שיש כמות אדירה של לחץ להיות בעלים של מועדון כדורגל. יש היסטוריה מדהימה, אוהדים מדהימים, ברור שזה מעורר השראה. אני אף פעם לא מחמיץ משחק. אני בדרך כלל צופה בהם לבד".
"אני אוהב מאוד את הקבוצה השנה. היו לנו תוצאות מדהימות עד עכשיו. יש משהו בקבוצה הזו שאני מאוד אוהב. אני לא רוצה לדבר על שחקנים ספציפיים. ברור שאנחנו לא במקום הראשון בטבלה, אבל אני מאוד מרוצה ממה שקורה עכשיו. אליפות? אנחנו לא אנשים עם אמונות טפלות, אבל אנחנו מסתכלים רק על עצמנו, לעשות את המקסימום מבחינת תוצאות".
2 צפייה בגלריה
החלום הרטוב של אוהדי מכבי ת"א
החלום הרטוב של אוהדי מכבי ת"א
החלום הרטוב של אוהדי מכבי ת"א
(צילום: עוז מועלם)
על חזרה אפשרית של ערן זהבי למכבי, הוא אמר: "אני אוהב את ערן, אנחנו חברים טובים, אנחנו בקשר. קריירה של שחקן כדורגל תלויה בהמון דברים וגורמים. באופן כללי אין מניעה שהוא יחזור למכבי תל אביב".
"לבנות אצטדיון חדש למכבי ת"א? זו אפשרות, אבל אנחנו מתחילים להתרגל ולשחק טוב בבלומפילד החדש, אז אנחנו לא מרגישים דחיפות לבנות אצטדיון. בטווח הרחוק זה בהחלט מהלך הגיוני".