מנהל מכבי חיפה בארבע העונות האחרונות, רפי אוסמו, מסיים את תפקידו. אוסמו שגדל במועדון זכה כשחקן בשלוש אליפויות וגביע. מי שיחליף את אוסמו הוא השוער גיל אופק שפרש.
אופק בן ה-34 גדל במחלקת הנוער של המועדון ושיחק במספר קבוצות. בשנת 2015 חזר אופק למכבי חיפה כשוער שלישי ומאז הוא בסגל הקבוצה.לאחר המינוי אמר אופק: "שמח שזכיתי לסיים את הקריירה במקום שבו הכל התחיל. זאת סגירת מעגל מקצועית שבודדים השחקנים הזוכים לה. עוד יותר שמח להמשיך לשרת את המועדון!"
4 צפייה בגלריה
רפי אוסמו
רפי אוסמו
רפי אוסמו
(צילום: מכבי חיפה, האתר הרשמי)
ברק בכר אומנם עדיין לא עשה החתמות נוצצות, אך מאמנה החדש של מכבי חיפה עובד מאחורי הקלעים בחיפושים אחר שחקני חיזוק לקבוצה.
הקשר הקמרוני ג'ורג מנדז'ק, אקס הירוקים, שסיים חוזה בספרטה פראג, שלח מסר לקבוצה באמצעות סוכנו שהוא מעוניין לחזור למועדון, אך ברק בכר מתלבט ובוחן אופציות נוספות.
4 צפייה בגלריה
מיגל ויטור נאבק עם ג'ורג' מנדז'ק
מיגל ויטור נאבק עם ג'ורג' מנדז'ק
רוצה לחזור. ג'ורג' מנדז'ק
(צילום: שרון צור)
המאמן החדש הבהיר שלא יעשה החתמות בבהילות והוא מעוניין שכל החתמה תהיה בפינצטה.
בתוך כך, ראשי המועדון צפויים לדרוש קיצוצים בשכר מרוב שחקני הסגל בעקבות משבר הקורונה ולאחר שהמינהלת ומשרד האוצר הגיעו לסיכום על רשת הביטחון לקבוצות.
סימן השאלה הגדול לגבי הגעת הקהל למגרשים (הצפי כרגע הוא לא לפני ינואר 2021) ומכירת המנויים גורמת לחוסר וודאות גדול במועדון. מעל ל-20 מיליון שקל מתקציב הקבוצה מגיע ממכירת מנויים ובקבוצה ממתינים לראות מה יקרה.
4 צפייה בגלריה
מכבי חיפה מול הפועל באר שבע
מכבי חיפה מול הפועל באר שבע
אם הקהל לא יחזור, השחקנים יאלצו לקצץ
(צילום: ראובן כהן)

גלזר בדרך לחדרה

בינתיים, עומרי גלזר מתקרב להפועל חדרה. השוער ששייך לקבוצה והיה מושאל בעונה שעבר לסקציה נס ציונה, קיבל כבר פנייה מראשי חדרה, ובכפוף להסכמתה של חיפה הוא יחליף את אוסטין אג'ידה בין הקורות. בקבוצה גם הגיעו מסרים לפיהם מוחמד אבו פאני נמצא בתוכניות של ברק בכר ולא יושאל לעונה נוספת בקבוצה.
בחדרה מקווים שמקסים פלקושצ'נקו ימלא אחר הבטחתו ויחבור לסגל של המאמן שרון מימר במידה ולא ימצא קבוצה בחו"ל, כאשר במקביל גם שמו של עומר לקאו מקריית שמונה כבר עלה.
4 צפייה בגלריה
עומרי גלזר
עומרי גלזר
עומרי גלזר
(צילום: אורן אהרוני)
במועדון כבר מתחילים עם מכירת המינויים, למרות איסור כניסת הקהל: "החלטנו לא לחכות. מדובר קודם כל בתרומה למועדון". המחיר הראשוני יעמוד על 300 שקל, ובמועדון הוסיפו שאם תהיה הגבלת קהל אז למנויים תהיה קדימות.
פורסם לראשונה: 08:55, 15.07.20