אחרי שנחשף לראשונה ב-ynet כי ערן זהבי על סף סיכום באיינדהובן ההולנדית, הפרטים מאחורי העסקה שצפויה לצאת לפועל בשבוע הבא ממשיכים להתבהר.
חוזהו של זהבי צפוי להיות היקר ביותר באיינדהובן, כששכר הבסיס שלו בלבד נאמד ב-2.2 מיליון אירו, אולם הוא צפוי להגיע לאיזור שלושה מיליון אירו בעקבות מספר מענקים שיוכנסו לחוזה.
3 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
הפיו פיו מתקרב להולנד. ערן זהבי במדי הנבחרת
(צילום: עוז מועלם)
הסעיף המעניין ביותר הוא מענק כיבוש שערים – אם זהבי יכבוש מעל 15 שערים, הוא יקבל מענק מיוחד. קיים מענק על הישגיות במפעלים האירופיים במידה שאיינדהובן תעלה לשלב הבתים של הליגה האירופית דרך מפגש הפלייאוף בחמישי הבא, וכמובן תארים מקומיים שיניבו לו חוזה מוגדל.
אחרי הפרסום אודות השיחה של זהבי עם מאמן פ.ס.וו רוג'ר שמידט וחברו הקרוב, וילי רוטנשטיינר, מתברר כי מי שאימן את בייג’ינג גואן לחץ על הנהלת איינדהובן ובמקביל על החלוץ עצמו שיגיע כבר למשחק ביום שבת מול אמן בליגה, אולם המהלך הזה לא יצא לפועל בשל המגעים הנוקשים עם קבוצתו של הישראלי, גוואנגז'ו R&F, שעדיין לא התירה את חוזהו.
3 צפייה בגלריה
היה רוצה לראות את זהבי חותם כבר היום. שמידט
היה רוצה לראות את זהבי חותם כבר היום. שמידט
היה רוצה לראות את זהבי חותם כבר היום. שמידט
(צילום: AFP)
המטרה של איינדהובן להחתים את זהבי סופית בסוף השבוע או בתחילת השבוע הבא לכל המאוחר כדי שיוכל להירשם למשחק פלייאוף הליגה האירופית בחמישי הבא.
בשיחה בין זהבי למאמן הנבחרת רוטנשטיינר, לחץ עליו האוסטרי לחתום כמה שיותר מהר על מנת שיהיה בכושר טוב למשחק החשוב ביותר של הנבחרת בשנים האחרונות ב-8 באוקטובר בסקוטלנד. "אתה צריך לחתם כמה שיותר בקבוצה, איינדהובן זה מועדון גדול", אמר לו בין היתר רוטנשטיינר.
3 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
מנהל מגעים על הפיצויים מגוואנגז'ו. ערן זהבי
(צילום: gettyimages)
זהבי שם לו ליעד את תחילת השבוע הבא כדי לסגור את הדברים מול גוואנגז'ו, כשמאחורי הקלעים מתנהלים מגעים קשים על גובה הפיצוי כשחוזהו הנוכחי אמור להסתיים בדצמבר.