ירדן שועה ממשיך להסתבך. יממה לאחר שנקנס ב-27 אלף שקל לאחר שלא מילא את הוראות המנהלת הדורשות בידוד משחקנים, חלוץ מכבי חיפה איחר הבוקר (שישי) לאימון הקבוצה ולא הורשה להתאמן.
שועה טען שהייתה תאונת דרכים, אך הצוות המקצועי החליט שהחלוץ ייענש והוא לא לקח חלק באימון. בלבול החליט לא לכלול אותו בסגל למשחק מול הפועל באר שבע מחר (20:30) באצטדיון הי"א באשדוד.
2 צפייה בגלריה
שועה על הספסל
שועה על הספסל
עוד עבירת משמעת. ירדן שועה
(צילום: ראובן כהן)
"אני תמיד אומר לשחקנים שלי: לכל משחק אנחנו באים במטרה מאוד ברורה והיא לנצח", אמר המאמן מרקו בלבול לקראת המפגש. "באר שבע קבוצה מצוינת, היא נמצאת בתקופה נהדרת ויש לה שחקנים מאוד איכותיים. מאוד טקטית ותמיד קשה לנו מולה. אנחנו נבוא ונעשה את הכי טוב שלנו בכדי לחזור עם ניצחון".
לגבי השיח סביב האיש שיעמוד על הקווים בחיפה בעונה הבאה, אמר בלבול: "חשוב להבהיר כמה דברים, כשהגעתי לכאן מכבי חיפה היתה בתחתית, שני מקומות מהמקום האחרון. אחרי עבודה של שנה הגענו לצמרת. יש לנו מקום להשתפר. צריך לזכור איפה מכבי חיפה הייתה אז ואיפה היא היום. הרבה מאוד שחקנים צעירים עלו לקבוצה הבוגרת, אחרים הגיעו לנבחרת. היום למכבי חיפה יש סגל מאוד בריא, איכותי וטוב".
2 צפייה בגלריה
בלבול מדבר
בלבול מדבר
"יש לנו מקום להשתפר". בלבול
(צילום: גיל נחושתן)
מי שנמצאים בתמונת ההרכב הם סוף פודגארנו ומוחמד עוואד, שנראו מצוין במשחקים שעלו מהספסל. אחד מהשניים עשוי לפתוח במקומו של יאניק ווילדסחוט שאיכזב במשחקים האחרונים. בחיפה מבינים שהראש של שחקני באר שבע בגמר הגביע.