פרסום ראשון: סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה סיכמו עקרונית ויהיו המאמנים החדשים של בית"ר ירושלים. כזכור, כבר בחמישי שעבר פורסם לראשונה ב-ynet על הכוונה של המועדון להחתימם.
דראפיץ' וברדה סיכמו מול מכבי נתניה כי יקבלו פיצוי של 80 אלף שקל. 12 אלף שקל בכל אחד מארבעת החודשים לדראפיץ' ועוד 8,000 שקל לברדה. לכן מעבר לשכר שירוויחו בבית"ר, הם עדיין יהנו מההסדר מול מכבי נתניה בארבעת החודשים הקרובים. כך שהם יתקרבו למה שהם היו אמורים להרוויח העונה בנתניה, כ-68 אלף שקל בחודש.
2 צפייה בגלריה
מכבי נתניה מול הפועל חיפה
מכבי נתניה מול הפועל חיפה
יגיעו לבית וגן. דראפיץ' וברדה
(צילום: ראובן שוורץ)
המו"מ מול השניים היה ארוך וקשה. לאחר שמשה חוגג לא הצליח לסכם איתם בתחילה, נקבע מראש כי הכדור יחזור לידיים של נתניה בכדי לנסות ולסייע במגעים. בערב נערכה שיחה בין נציגי נתניה ואייל סגל לדראפיץ', ובהסכמת ברדה הוחלט להגדיל את הסכום שתשלים נתניה ל-20 אלף שקל עד פברואר. לפיכך, השכר של דראפיץ' יעמוד עד פברואר על 40 אלף שקל בחודש וברדה 24 אלף. בארבעת החודשים האחרונים של העונה הנוכחית יסתפקו בשכר מופחת יותר.
אם השניים לא היו מגיעים לסיכום, מרק בלבול היה מקבל את התפקיד. בלבול עזב בקיץ האחרון את מכבי חיפה, אליה הצטרף בינואר 2019. הוא הצליח להגיע במשך שתי עונות עם הקבוצה למקום השני - ולאחר חוסר שביעות רצון בעונה האחרונה הוחלט למנות את ברק בכר במקומו.
2 צפייה בגלריה
משה חוגג
משה חוגג
מאמנים חדשים. חוגג
(צילום: ראובן שוורץ)
מבית"ר ירושלים נמסר: "לאחר סבב שיחות, ומתוך ניסיון לגשר על הפערים בין הצדדים, ייפגש מחר בעלי המועדון, משה חוגג, עם סלובודן דראפיץ׳ ושי ברדה".
פורסם לראשונה: 17:56, 03.09.20