בית"ר ירושלים הודיעה הערב (חמישי), די במפתיע אפשר לומר, כי רוני לוי יאמן את הקבוצה גם בעונת המשחקים הבאה. "אנו מאמינים שרוני הוא המאמן הטוב ביותר להוביל את בית"ר בעונה המאתגרת העומדת לפנינו, וכי הוא יעמוד בהצלחה ביעדים המקצועיים אשר הוצבו בפניו, יחד עם השחקנים שמעריכים אותו מאוד", נכתב בהודעת המועדון.
"אני שמח וגאה להוביל את בית"ר ירושלים לעונה נוספת מלאה באתגרים מקצועיים", אמר לוי. "אני מודה להנהלת הקבוצה על האמון להמשיך ולהוביל את הקבוצה ומחויב להצלחת המועדון הן במסגרת הליגה והן בניסיון להוביל את הקבוצה להישגים באירופה. אני מבטיח לאוהדים שנעבוד קשה על מנת לשמח את כולם".
2 צפייה בגלריה
הפועל כפר סבא מול בית"ר ירושלים
הפועל כפר סבא מול בית"ר ירושלים
לוי.קיבל צ'אנס לעוד עונה
(צילום: ראובן שוורץ)
2 צפייה בגלריה
משה חוגג
משה חוגג
חוגג. הפתיע
(צילום: ראובן שוורץ)
הבעלים, משה חוגג, הוסיף: "לאחר שבחנתי את המצב מכל הזוויות, נפגשתי עם רוני והתרשמתי שמקצועית מדובר במאמן מוערך ע"י כל הגורמים והטוב ביותר עבורנו. העונה הקרובה תהיה שונה לחלוטין ממה שאנחנו מכירים, הן מבחינה כלכלית והן מבחינה בריאותית, ולכן חשוב לנו לשמור על יציבות במערכת, בעיקר לאור חוסר היציבות בעמדת המאמנים לאורך העשור האחרון בבית"ר והעובדה כי אנו מדורגים בצמרת הרשימה העולמית בפיטורי מאמנים".
כזכור, אוהדי הקבוצה הגיעו כבר שלוש פעמים לביתו של לוי, ודרשו כי יתפטר מתפקידו לאור היכולת החלשה שהציגה בית"ר בפלייאוף העליון. על כך, הוסיף חוגג: "אני רואה גם את הרוח בקרב חלק מאוהדי הקבוצה, שנמצאים איתנו באש ובמים, יודע עד כמה הקבוצה חשובה להם ומוקיר אותם, אך את ההחלטות המקצועיות נקבל אנחנו באופן שקול ומקצועי בלבד".

הסכם בין ארגון השחקנים לבית"ר

בית"ר הגיעה לסיכום עם ההסתדרות וארגון השחקנים על קיצוץ שכרם של השחקנים. שחקן ששכרו לא עולה על 15 אלף שקל ברוטו לחודש, לא ייפגע, שחקנים שמרוויחים בין 15 ל-25 אלף, שכרם יקוצץ ב-20 אחוזים, כדורגלנים שמשתכרים בין 25 ל-40 אלף שקלים יקצצו 30 אחוזים, ושחקנים שמרוויחים מעל 40 אלף שקלים יקצצו 40 אחוזים משכרם. כמו כן, במסגרת ההסכם הוחלט כי לא יהיו שחקנים מנודים בבית"ר.