אוהדי בית"ר ירושלים מחוץ לטדי לפני הפועל כפר סבא
(צפו באוהדי בית"ר ירושלים)

שביעות רצון בקרב קבוצות הכדורגל בעקבות ההסכם אליו הגיע שר התרבות והספורט, חילי טרופר, בשיחה עם שר הבריאות יולי אדלשטיין. כפי שנחשף לראשונה ב-ynet, השניים סיכמו על הגדלת כמות הקהל שתורשה להיכנס לאצטדיונים מ-1,500 ל-5,000 איש.
כעת ינסה טרופר להוביל לכך שכבר במחזור הקרוב ניתן יהיה ליישם את ההסכמה. זאת, מאחר שתקנות הקורונה העדכניות ייכנסו לתוקף רק ביום ראשון הקרוב.
1 צפייה בגלריה
חילי טרופר
חילי טרופר
חילי טרופר
(צילום: עוז מועלם)
המועדונים פרגנו לעבודה של טרופר ושל ראש המטה שלו, גיא גוטמן, שפעל מול הדרגים המקצועיים במשרד הבריאות והובילו לשינוי המשמעותי המתוכנן, אשר אמור עדיין לקבל את אישור הממשלה. המכתב שהם שלחו קודם לכן, שנשלח בין היתר לפרויקטור נחמן אש ובו דרשו לקבל אישור למלא שליש מתכולת האצטדיונים, לא זכה למענה.
"המטרה שלנו היא שהגדלת הקהל תוכל לצאת לפועל כבר בשבת, כדי לתת לאוהדי הספורט שמחה גדולה", אמרו גורמים במשרד התרבות והספורט.
אוהדי מכבי ת"א נכנסים לאצטדיון בקריית שמונה

ישיבת הממשלה בה אמורה ההחלטה לקבל את האישור הסופי אמורה להתקיים מחר. נראה כי ברוח הבחירות ניתן יהיה להוציא אותה אל הפועל כבר במחזור הליגה הקרוב. "יש כאלו שמדברים על היום או שולחים מכתבים, ויש את טרופר שננעל על הסיפור והוא האיש שבסופו של דבר הביא לבד את רשת הביטחון, ועכשיו גם את הגדלת הקהל והחזרת הליגה. שאנשים יעריכו את מה שהוא עשה", אמרו גורמים במשרד התרבות והספורט.
אוהדי הפועל חיפה חוזרים למגרשים
אוהדי מכבי נתניה מגיעים לאצטדיון

על פי הסיכום בין טרופר לשר הבריאות, יולי אדלשטיין, נקבע כי באצטדיוני הכדורגל הגדולים ייכנסו 5,000 אוהדים ובקטנים 3,000. לאולמות הכדורסל הגדולים ייכנסו 3,000 אוהדים ולקטנים יותר 1,000. מכבי תל אביב למשל כבר הודיעה אמש על כניסה של 1,500 אוהדים לדרבי, אבל הותירה את הסיכוי להגדלת הקהל.
עם זאת, עדיין יש להסדיר את נושא ההופעה המתוכננת של הזמר משה פרץ שנקבעה לאותה שעה במוצ"ש. עורכי הדין של שני הצדדים פועלים להסדרת הנושא.